Facebook

Últims canvis a Facebook / Últimos cambios en Facebook

Avui gràcies a websa100.com anem a repassar els canvis recents a les pàgines d’empreses de Facebook. Què li passa a la xarxa de Mark Zuckerberg que últimament fa tants canvis? Canvis als que de vegades no tenim temps a adaptar-nos, perquè ja en tenim de nous.

  1. Aquest any ens hem hagut d’enfrontar a la dràstica reducció de l’abast de les publicacions orgàniques en les fanpages. L’argument que esgrimeix Facebook per justificar aquest canvi és que els usuaris estan sobrecarregats i no tenen temps material per veure totes les publicacions en temps real dels seus amics i les pàgines que segueixen. Segons Facebook, això fa que es perdin històries rellevants per veure altres menys valuoses. Des que s’ha implantat el nou algorisme, només es mostra als usuaris el 20% de les publicacions. El problema és que desconeixem els criteris de selecció en els quals es basa Facebook per decidir quines informacions són interessants i quines no.
  2. La nova imatge de les pàgines d’empreses, ara totes les publicacions apareixen en una sola columna i en ordre cronològic, d’una forma molt més intuïtiva. A la columna de l’esquerra hi trobem tota la informació sobre l’empresa i en la part superior les eines de l’administrador. A més, amb la nova eina “Page to Watch“, podem comparar-nos amb els nostres principals competidorese fins i tot esbrinar quines estratègies estan utilitzant
  3.  La nova variació de l’algorisme, aquesta modificació afecta a dos tipus de publicacions: les de text amb enllaç i foto i aquelles que mostren parcialment una imatge i demanen fer clic per veure-la sencera. Suposadament és una batalla contra aquelles empreses que publiquen contingut amb l’únic objectiu de guanyar visites a la seva pròpia web, però tots ens veurem afectats per aquesta mesura. A partir d’ara, seguir usant un dels formats de més èxit a Facebook (text + enllaç + imatge) ja no serà bona idea, ja que des de la xarxa social prioritzaran altres publicacions com les que només porten enllaç i text o imatge i text . Quant al format text + enllaç + imatge, facebook analitzarà el temps que triga l’usuari a sortir de la URL de destinació i segons el resultat determinarà quins desapareixerà i què no del timeline.
http://www.bravoporti.com/nos-partimos-de-risa-por-whatsapp/
http://www.bravoporti.com/nos-partimos-de-risa-por-whatsapp/

esp_Hoy gracias a websa100.com vamos a repasar los últimos cambios en las páginas de empresas de Facebook. Qué le pasa a la red de Mark Zuckerberg que últimamente hace tantos cambios? Cambios a los que a veces no tenemos tiempo a acostrumbrarnos, porque ya tenemos de nuevos.

  1.  Este año nos hemos tenido que enfrentar a la drástica reducción del alcance de las publicaciones orgánicas en las fanpages. El argumento que esgrime Facebook para justificar este cambio  es que los usuarios están sobrecargados y no tienen tiempo material para ver todas las publicaciones en tiempo real de sus amigos y las páginas que siguen.  Según Facebook, esto hace que se pierdan historias relevantes por ver otras menos valiosas. Desde que se ha implantado el nuevo algoritmo, sólo se muestra a los usuarios el 20% de las publicaciones. El problema es que desconocemos los criterios de selección en los que se basa Facebook para decidir qué informaciones son interesantes y cuáles no. 
  2. La nueva imagen de las páginas de empresas, ahora todas las publicaciones aparecen en una sola columna y en orden cronológico, de una forma mucho más intuitiva. En la columna de la izquierda encontramos toda la información sobre la empresa y en la parte superior  las herramientas del administrador. Además, con la nueva herramienta “Page to Watch”, podemos compararnos con nuestros principales competidorese incluso averiguar qué estrategias están utilizando.
  3. La nueva variación del algoritmo, esta modificación afecta a dos tipos de publicaciones: las de texto con enlace y foto y aquellas que muestran parcialmente una imagen y piden hacer click para verla entera. Supuestamente es una batalla contra aquellas empresas que publican contenido con el único objetivo de ganar visitas a su propia web, pero todos nos veremos afectados por esta medida. A partir de ahora, seguir usando uno de los formatos de más éxito en Facebook (texto +enlace+ imagen ) ya no será buena idea, pues desde la red social priorizarán otro tipo de publicaciones como las que solo llevan enlace y texto o imagen y texto. En cuanto al formato texto+enlace+imagen, facebook analizará el tiempo que tarda el usuario en salir de la URL de destino y según el  resultado determinará qué desaparecerá y qué no del timeline.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.