Què et diferencia de la competència? Com vols que els clients et recordin? La marca és un aspecte important a l’hora de crear un lloc web que perduri, indistintament del nou que sigui. Aquí tens 4 consells per atreure a més clients:
- Afegeix un logotip: Un logotip perfecte fa que la primera impressió es quedi gravada. Tria alguna cosa que et representi a tu o a la teva empresa i un disseny que encaixi amb els teus visitants.
- Usa un domini personalitzat: Un domini personalitzat reforça el nom de la teva marca i permet recordar la URL fàcilment perquè els visitants et trobin de nou sense problemes.
- Tria el disseny web adequat: Pots escollir que el teu lloc et serveixi per exposar les teves fotos o el teu estil personal, o que sigui un lloc educatiu o un blog de viatges. Sigui el que sigui el teu enfocament, tens un tema adequat que donarà a les teves paraules i imatges un aspecte meravellós.
- Mantingues el teu lloc protegit: La seguretat del lloc és una part fonamental d’una marca potent: el teu lloc ha d’estar sempre disponible i ser segur per als visitants.
esp_ ¿Qué te diferencia de la competencia? ¿Cómo quieres que los clientes te recuerden? La marca es un aspecto importante a la hora de crear un sitio web que perdure, indistintamente de lo nuevo que sea. Aquí tienes 4 consejos para crear tu marca:.
- Añade un logotipo
Un logotipo perfecto hace que la primera impresión se quede grabada. Elige algo que te represente a ti o a tu empresa y un diseño que encaje con tus visitantes. - Usa un dominio personalizado
Un dominio personalizado refuerza el nombre de tu marca y permite recordar la URL fácilmente para que los visitantes te encuentren de nuevo sin problemas. - Elige el diseño web adecuado
Puede tu sitio te sirva para exponer tus fotos o tu estilo personal, o que sea un sitio educativo o un blog de viajes. Sea cual sea tu enfoque, tienes un tema adecuado que dará a tus palabras e imágenes un aspecto maravilloso. - Mantén tu sitio protegido
La seguridad del sitio es una parte fundamental de una marca potente: tu sitio tiene que estar siempre disponible y ser seguro para los visitantes. Aleja a los hackers de tu contenido digital para protegerlo y, si surge algún problema, restaura el contenido perdido.