Un lead magnet és un contingut gratuït i de qualitat que algunes marques o usuaris ofereixen a canvi de les dades personals, de contacte, d’un visitant. Aquest tipus de continguts són essencials en tota estratègia de Inbound Màrqueting atès que és la forma en la qual la marca serà capaç de convertir els visitants en leads, o fins i tot clients.
Un lead magnet sol utilitzar-se en blogs i webs, en els llocs on es pot oferir contingut obert a tothom i on es poden atreure altres usuaris ja que un lead magnet té molt de contingut irresistible, almenys per als usuaris, que no dubten a oferir la seva correu electrònic, dada imprescindible en una base de dades.
D’altra banda, per crear aquest tipus de continguts, les marques han de tenir clar qui són els compradors potencials als que es dirigeixen. De manera que sàpiga com desenvolupar una estratègia efectiva que respongui a què és un lead magnet.
Foto: Economiteca
esp_ Un lead magnet es un contenido gratuito y de calidad que algunas marcas o usuarios ofrecen a cambio de los datos personales, de contacto, de un visitante. Ese tipo de contenidos son esenciales en toda estrategia de Inbound Marketing dado que es la forma en la que la marca será capaz de convertir a los visitantes en leads, o incluso clientes.
Un lead magnet suele utilizarse en blogs y webs, en los lugares donde se puede ofrecer contenido abierto a todos y donde se pueden atraer otros usuarios ya que un lead magnet tiene mucho de contenido irresistible, al menos para los usuarios, que no dudan en ofrecer su correo electrónico, dato imprescindible en una base de datos.
Por otro lado, para crear este tipo de contenidos, las marcas deben tener claro quiénes son los compradores potenciales a los que se dirigen. De manera que sepa cómo desarrollar una estrategia efectiva que responda a qué es un lead magnet.