Reputació · spam

Reputació i spam / Reputación y spam

Un dels factors més importants que influeixen en la recepció constant d’spam és la reputació en línia. Els filtres antispam basats en la reputació parteixen de ràtings de puntuació que mesuren la qualitat de remitents i emissors. Alguns dels factors que es tenen en compte són:

  • La freqüència d’enviament i el volum de missatges que reben els teus subscriptors.
  • Els comptes buides o bots. Una de les pràctiques més comunes dels spammers és enviar molts emails a molts comptes de forma indiscriminada. El rebot, per tant, és altíssim. I tot perquè la base de dades està formada per adreces inexistents o per emails de correu brossa. Has de tenir cura en aquest aspecte per aconseguir una millor reputació.
  • Si has estat marcat com spammer per un usuari. Oblida’t de comprar bases de dades perquè t’exposes a que els receptors dels teus correus electrònics et marquin com a correu brossa en rebre missatges que no desitgen, ni els interessen ni s’han subscrit per rebre’ls. És essencial que facis la teva pròpia base de dades i la segmentes de manera adequada.
  • Controla la infraestructura dels teus enviaments. Envies correus des de servidors que es troben en països considerats perillosos amb servidors poc fiables o d’ús compartit de forma massiva? Disposar d’una plataforma d’emailing professional amb una bona reputació i servidors en el teu propi país t’ajudarà a superar aquest aspecte.

que-es-spam-2

esp_ Uno de los factores más importantes que influyen en la recepción constante de spam es la reputación online. Los filtros antispam basados en la reputación parten de ratings de puntuación que miden la calidad de remitentes y emisores. Algunos de los factores que se tienen en cuenta son:

  • La frecuencia de envío y el volumen de mensajes que reciben tus suscriptores.
  • Las cuentas vacías o bots. Una de las prácticas más comunes de los spammers es enviar muchos emails a muchas cuentas de forma indiscriminada. El rebote, por consiguiente, es altísimo. Y todo porque la base de datos está formada por direcciones inexistentes o por emails de bots. Cuida este aspecto para conseguir una mejor reputación.
  • Si has sido marcado como spammer por un usuario. Olvídate de comprar bases de datos porque te expones a que los receptores de tus correos electrónicos te marquen como spam al recibir mensajes que no desean, ni les interesan ni se han suscrito para recibirlos. Es esencial que crees tu propia base de datos y la segmentes de manera adecuada.
  • Controla la infraestructura de tus envíos. ¿Envías correos desde servidores que se encuentran en países considerados peligrosos con servidores poco fiables o de uso compartido de forma masiva? Disponer de una plataforma de emailing profesional con una buena reputación y servidores en tu propio país te ayudará a superar este aspecto.

Fuente: MDIRECTOR

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.