Whatsapp

Whatsapp com eina de màrqueting / Whatsapp como herramienta de marketing

Whatsapp és una de les aplicacions més usades avui en dia. Ens permet la comunicació mitjançant missatgeria instantània. Però Whatsapp és també una eina de màrqueting. Es tracta d’una eina de comunicació molt potent amb un cost a molt baix que ens permet comunicar mitjançant imatges,vídeos,textos, audios…

Usos de Whatsapp en màrqueting:

  • Atenció al client: pots utilitzar aquesta  via per estar en contacte amb els teus clients, resoldre dubtes, atenció personalitzada…
  • Butlletí: enviar una comunicació periòdica informant sobre les novetats de la teva empresa.
  • Fer promocions
  • Crear llistes: crear llistes de grups de clients, contactes… per fer una comunicació més directa i personal.

Quins passos seguir per usar Whatsapp com eina de màrqueting?

  1. Crear una base de dades respectant les normatives i la privadesa dels usuaris.
  2. Definir el missatge
  3. Preparar el missatge acompanyant-lo d’imatges, vídeos i audios.
  4. Innovar, fes un enviament original.
  5. Analitzar resultats.

Més informació.

https://www.slideshare.net/CARLOSMAYO3/whatsapp-como-herramienta-de-marketing-67254824

esp_ Whatsapp es una de las aplicaciones más usadas hoy en día. Nos permite la comunicación mediante mensajería instantánea. Pero Whatsapp es también una herramienta de marketing. Se trata de una herramienta de comunicación muy potente con un coste muy bajo que nos permite comunicar mediante imágenes, videos, textos, audios…

Usos de Whatsapp en marketing:

  • Atención al cliente: puedes utilizar esta vía para estar en contacto con tus clientes, resolver dudas, atención personalizada…
  • Boletín: enviar una comunicación periódica informando sobre las novedades de tu empresa.
  • Hacer promociones.
  • Crear listas: crear listas de grupos de clientes, contactos … para hacer una comunicación más directa y personal.

¿Qué pasos seguir para usar Whatsapp como herramienta de marketing?

  1. Crear una base de datos respetando las normativas y la privacidad de los usuarios.
  2. Definir el mensaje.
  3. Preparar el mensaje acompañándolo de imágenes, vídeos y audios.
  4. Innovar, echa un envío original.
  5. Analizar resultados.

Más información.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s