social media

La importància del ‘Dark Social’ / La importancia del ‘Dark Social ‘

Què és el Dark Social? Es tracta del nom que li atribuïm a les visites de procedència desconeguda que té un web, ja pot ser a través del correu electrònic o de la missatgeria instantània, per exemple.

El Dark Social s’alimenta de l’augment de l’ús de la tecnologia mòbil i de la missatgeria instantània com WhatsApp, Snapchat o el Messenger de Facebook. L’activitat en aquestes xarxes és difícil de rastrejar amb eines d’anàlisis de pàgines web o de xarxes socials. Però que no es pugui seguir, no vol dir que no sigui important. Si vols arribar a audiències joves, has de tenir en compte el Dark Social.

El Dark Social ofereix l’oportunitat d’experimentar. Ofereix promocions i continguts exclusius en aplicacions de missatgeria.

Per solucionar el programa del Dark Social, les empreses estan investigant. Segons un informe de Hootsuite, Adidas està creant microcomunitats a Whatsapp amb embaixadors o promotors de marca per entendre millor com el Dark Social afecta a la seva marca. Burker King va crear una campanya, utilitzant una eina de Dark Social, en què la gent podia descarregar un teclat d’emoticones exclusives. Gràcies a aquest sistema van poder monitoritzar el seu ús i descarregues.

Imagen de: http://www.smallbiztechnology.com/archive/2014/12/measuring-social-cant-track-dark-social-101.html/#.WNfcoKIp7IU

esp_ ¿Qué es el Dark Social? Se trata del nombre que le atribuimos a las visitas de procedencia desconocida que tiene una web, ya puede ser a través del correo electrónico o de la mensajería instantánea, por ejemplo.

El Dark Social alimenta del aumento del uso de la tecnología móvil y de la mensajería instantánea como WhatsApp, Snapchat o el Messenger de Facebook. La actividad en estas redes es difícil de rastrear con herramientas de análisis de páginas web o de redes sociales. Pero que no se pueda seguir, no quiere decir que no sea importante. Si quieres llegar a audiencias jóvenes, debes tener en cuenta el Dark Social.

El Dark Social ofrece la oportunidad de experimentar. Ofrece promociones y contenidos exclusivos en aplicaciones de mensajería.

Para solucionar el programa del Dark Social, las empresas están investigando. Según un informe de Hootsuite, Adidas está creando microcomunidades a Whatsapp con embajadores o promotores de marca para entender mejor como el Dark Social afecta a su marca. Burk King creó una campaña, utilizando una herramienta de Dark Social, en el que la gente podía descargar un teclado de emoticonos exclusivas. Gracias a este sistema pudieron monitorear su uso y descargas.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s