social media

Com evolucionaran les xarxes socials el 2017 / Cómo evolucionarán las redes sociales en el 2017

Vols saber com evolucionaran les xarxes socials aquest any 2017? Gràcies a Hootsuite podem saber què:

  • Twitter: converses en temps real i servei on-line. Twittser s’enfocarà a convertir-se en l’espai on els consumidors es dirigiran per experimentar, crear i informar-se en temps real. Les empreses seguiran utilitzant Twitter per crear una millor experiència als usuaris.
  • Facebook: generació de conversions i mercotecnia. Facebook seguirà sent la xarxa principal que utilitzaran els professionals del màrqueting per aconseguir conversions a les xarxes socials. S’espera que Facebook Live sigui aconseguint molts èxits.
  • Instagram: reconeixement de marca i creació de comunitats. Les marques recorreran a Instagram per inspirar als clients i tenir més informació de nous productes i serveis.
  • Snapchat: distribució de contingut i interacció amb l’audiència. Aquesta xarxa servirà per a distribució de contingut, atreure més seguidors i oferir contingut especial.
  • LinkedIn: plataforma de contingut, de vendes i d’influència. Aquesta xarxa invertirà encara més a mantenir-se al dia en la industria, sectors i professió. Vol fomentar que els treballadors d’una organització es converteixin en prescriptors.

mim comunicacio social media

esp_ ¿Quieres saber cómo evolucionarán las redes sociales este año 2017? Gracias a Hootsuite podemos saber qué:

  • Twitter: conversaciones en tiempo real y servicio on-line. Twittser enfocará a convertirse en el espacio donde los consumidores se dirigirán para experimentar, crear e informarse en tiempo real. Las empresas seguirán utilizando Twitter para crear una mejor experiencia a los usuarios.
  • Facebook: generación de conversiones y mercotecnia. Facebook seguirá siendo la red principal que utilizarán los profesionales del marketing para conseguir conversiones en las redes sociales. Se espera que Facebook Live sea consiguiendo muchos éxitos.
  • Instagram: reconocimiento de marca y creación de comunidades. Las marcas recurrirán a Instagram para inspirar a los clientes y tener más información de nuevos productos y servicios.
  • Snapchat: distribución de contenido e interacción con la audiencia. Esta red servirá para distribución de contenido, atraer más seguidores y ofrecer contenido especial.
  • LinkedIn: plataforma de contenido, de ventas y de influencia. Esta red invertirá aún más a mantenerse al día en la industria, sectores y profesión. Quiere fomentar que los trabajadores de una organización se conviertan en prescriptores.
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s