Twitter

Una versió de pagament de Twitter? / ¿Una versión de pago de Twitter?

Twitter es planteja llançar una versió de pagament, segons ha explicat Trecebits.com. Es tracta d’una versió premium que permitiria als usuaris accedir a eines adicionals a canvi d’un cost mensual, com per exemple el servei d’Spotify.

La xarxa social està estudiant aquesta possibilitat per tal d’aconseguir algun rendiment econòmic. El servei sembla pensat per a empreses i professionals de les xarxes socials que vulguin accedir a una eina de gestió de perfils socials, com Tweetdeck o Hootsuite.

Entre altres coses, aquesta versió de pagament inclouria eines de gestió i publicació de continguts, anàlisi avançat de tendències i eines d’alertes personalitzades, eines millorades per administrar i crear llistes d’audiència personalitzades, capacitat per gestionar múltiples comptes de Twitter, etc.
Com expliquen a Trecebits.com, de moment no s’ha produït un anunci oficial, però sí que se sap que Twitter està realitzant una enquesta entre els seus usuaris per conèixer el possible interès en el servei premium, que bàsicament proporcionaria accés prioritari a Tweetdeck.

Des de la companyia tan sols confirmen que habitualment recullen comentaris dels usuaris per saber com utilitzen la plataforma i es plantegen maneres de millorar aquesta experiència. “Estem explorant diverses maneres de fer Tweetdeck encara més valuós per als professionals”, assenyalen fonts de la companyia.

Segons assenyala The New York Times, el cost de subscripció al servei seria de 19,90 dòlars mensuals. 

 

esp_ Twitter se plantea lanzar una versión de pago, según explicó trecebits.com. Se trata de una versión premium que permitiría a los usuarios acceder a herramientas adicionales a cambio de un coste mensual, como por ejemplo el servicio de Spotify.

La red social está estudiando esta posibilidad para conseguir algún rendimiento económico. El servicio parece pensado para empresas y profesionales de las redes sociales que quieran acceder a una herramienta de gestión de perfiles sociales, como Tweetdeck o Hootsuite.

Entre otras cosas, esta versión de pago incluiría herramientas de gestión y publicación de contenidos, análisis avanzado de tendencias y herramientas de alertas personalizadas, herramientas mejoradas para administrar y crear listas de audiencia personalizadas, capacidad para gestionar múltiples cuentas de Twitter, etc.

Como explican en trecebits.com, de momento no se ha producido un anuncio oficial, pero sí que se sabe que Twitter está realizando una encuesta entre sus usuarios para conocer el posible interés en el servicio premium, que básicamente proporcionaría acceso prioritario a Tweetdeck.

Desde la compañía tan sólo confirman que habitualmente recogen comentarios de los usuarios para saber cómo utilizan la plataforma y se plantean maneras de mejorar esta experiencia. “Estamos explorando varias maneras de hacer Tweetdeck aún más valioso para los profesionales”, señalan fuentes de la compañía.

Según señala The New York Times, el coste de suscripción al servicio sería de 19,90 dólares mensuales. 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s