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Instagram Stories: ja t’has llançat? /¿ya te has lanzado?

Instagram Stories es va llançar al mercat l’estiu del 2016 per competir directament amb Snapchat en l’ús de vídeos efímers, com a màxim de 24 hores. Una funcionalitat que es va millorant dia a dia amb la possibilitat d’incloure mencions o enllaços. Potser com a usuari encara no t’has llançat a utilitzar aquesta funcionalitat, però sens dubte, l’has de tenir en compte com a empresa o emprenedor.

Amb Instagram Stories, la interacció entre marca i usuari és més directa. Les empreses no corren el risc de molestar al seu públic amb un contingut excessiu, com podria ser el cas d’estar constantment publicant en el seu perfil. Les empreses han descobert a Instagram Stories un nou aliat. Els números parlen per si sols: un terç de les històries més vistes d’Instagram Stories pertanyen a empreses i marques.

Com explica Carol Jiménez a HoyMarketing, una altra de les opcions que incorpora Instagram dins les seves stories per a empreses és la possibilitat d’una eina d’estadística. Una cosa, que fins ara no estava disponible, i que és fonamental perquè les marques puguin mesurar l’impacte de les campanyes.

Aquestes estadístiques ofereixen dades tan rellevants com mesurar impressions, les respostes i interaccions, una cosa fonamental perquè les empreses puguin mesurar l’abast de les seves publicacions. Per tant, es pot dir, que gràcies a les seves noves funcionalitats destinades a empreses, Instagram s’està convertint en una de les xarxes socials fonamentals per al desenvolupament de les estratègies de màrqueting i comunicació de les empreses.

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esp_ Instagram Stories se lanzó al mercado en el verano de 2016 para competir directamente con Snapchat en el uso de videos efímeros, como máximo de 24 horas. Una funcionalidad que se va mejorando día a día con la posibilidad de incluir menciones o enlaces. Tal como usuario aún no te has lanzado a utilizar esta funcionalidad, pero sin duda, debes tener en cuenta como empresa o emprendedor.

Con Instagram Stories, la interacción entre marca y usuario es más directa. Las empresas no corren el riesgo de abrumar a su público con un contenido excesivo, como pudiera ser el caso de estar constantemente publicando en su perfil. Las empresas, han descubierto en Instagram Stories un nuevo aliado. Los números hablan por sí solos: un tercio de las historias más vistas de Instagram Stories pertenecen a empresas y marcas.

Como explica Carol Jiménez en HoyMarketing, otra de las opciones que incorpora Instagram dentro de sus stories para empresas es la posibilidad de una herramienta de estadística. Algo, que hasta ahora no estaba disponible, y que es fundamental para que las marcas puedan medir el impacto de sus campañas.

Estas estadísticas ofrecen datos tan relevantes como la medición de impresiones, las respuestas e interacciones, algo fundamental para que las empresas puedan medir el alcance de sus publicaciones. Por tanto, se puede decir, que gracias a sus nuevas funcionalidades destinadas a empresas, Instagram se está convirtiendo en una de las redes sociales fundamentales para el desarrollo de las estrategias de marketing y comunicación de las empresas.

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