Email marketing

Per què usar una campanya d’email màrqueting? / ¿Porqué usar una campaña de email marketing?

Com et pot ajudar una campanya d’email màrqueting a la teva estratègia? Aquí tens informació clau a considerar:

  1. Enforteix la imatge corporativa
  2. Diferenciació respecte a la competència
  3. Augmenta la visibilitat on-line
  4. Aporta valor gràcies al tracte personalitzat
  5. Genera una relació entre la marca i la seva  comunitat

Per això, és molt important cuidar el detall dels teus butlletins/newsletters i sobretot, vetllar per un disseny acurat, un llenguatge correcte i un contingut de valor.

En pensar en com crear contingut per a una newsletter i, especialment, en com dissenyar-la, has de tenir clars els següents conceptes:

  • Coherència: tots els elements visuals que utilitzis a la newsletter han d’anar en consonància amb la imatge de la teva marca. Cada color, símbol, imatge o icona de sumar valor a la marca i no anar en una altra direcció.
  • Claredat: l’important és que el contingut es pugui llegir i sigui el rei del missatge. Per això, els usuaris valoren molt positivament un disseny clar, que permeti ressaltar el text sobre la resta d’elements.
  • Senzillesa: les tendències de disseny actuals recolzen els acabats senzills, sense massa elements que el recarreguin. En línia amb el concepte anterior, l’important és facilitar la lectura, no complicar-la amb dissenys impossibles.
  • Creativitat: en la recerca de la diferenciació, la creativitat és clau. Juga amb els elements, prova, arrisca’t i busca què és el que millor et representa.

Per a més informació, pots consultar la informació a Semrush de Teresa Alba.

newsletter

esp_ ¿Cómo te puede ayudar a una campaña de email marketing en tu estrategia? Aquí tienes información clave a considerar:

  1. Fortalece la imagen corporativa
  2. Diferenciación respecto a la competencia
  3. Aumenta la visibilidad online
  4. Aporta valor gracias al trato personalizado
  5. Genera una relación entre la marca y su comunidad

Por ello, es muy importante cuidar el detalle de tus boletines / newsletters y sobre todo, velar por un diseño cuidadoso, un lenguaje correcto y un contenido de valor.

Al pensar en cómo crear contenido para una newsletter y, especialmente, en cómo diseñarla, debes tener claros los siguientes conceptos:

  • Coherencia: todos los elementos visuales que utilices a la newsletter deben ir en consonancia con la imagen de tu marca. Cada color, símbolo, imagen o icono de sumar valor a la marca y no ir en otra dirección.
  • Claridad: lo importante es que el contenido se pueda leer y sea el rey del mensaje. Por ello, los usuarios valoran muy positivamente un diseño claro, que permita resaltar el texto sobre el resto de elementos.
  • Sencillez: las tendencias de diseño actuales apoyan los acabados sencillos, sin demasiados elementos que lo recarguen. En línea con el concepto anterior, lo importante es facilitar la lectura, no complicarse con diseños imposibles.
  • Creatividad: en la búsqueda de la diferenciación, la creatividad es clave. Juega con los elementos, prueba, arriésgate y busca qué es lo que mejor te representa.

Para más información, puedes consultar la información en Semrush de Teresa Alba.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s