SEO

Coneixes la recerca per veu? / ¿Conoces la búsqueda por voz?

Comencem un 2017 amb noves tecnologies i tendències en el món de la comunicació. Una d’elles és la recerca a través de la veu, una tendència que dia a dia creix i que té un impacte directe en el SEO, com explica Juan Francisco Romero a Semrush.

Fa un temps, semblava que la recerca per veu no era utilitzada pels usuaris, ni Siri d’Apple ni Cortana de Microsoft tenien molts fans. De fet, una enquesta realitzada amb anterioritat per Intelligence Voice el 2013 mostrava i afirmava que els usuaris semblaven no acabar de sentir-se còmodes amb Siri, mentre les imatges i els vídeos triomfaven.

Aquesta tendència ha canviat.

Segons un estudi publicat per Mindmeld al desembre de 2015, es va poder comprovar com el 60,6% dels enquestats havia començat a utilitzar la cerca per veu en els últims 12 mesos.

Per afrontar aquest nou context en el SEO haurem d’adaptar a aquest tipus de recerques.

  • Revisar els continguts per donar respostes a recerques / preguntes específiques
  • Potenciar l’anàlisi semàntica (utilitzar paraules directes relacionades amb la temàtica que serveixin per donar resposta a aquesta pregunta i que Google entengui perfectament de què estem parlant.)
  • Generar continguts molt específics (cada vegada val menys això de “sabates”, sinó que, cal generar contingut molt segmentat “Sabates per a home vermells i amb cordons grocs”.)
  • Incloure preguntes en els teus continguts i ofereix la resposta en ells mateixos

Aquestes són algunes de les claus per millorar el SEO del teu contingut de cara a la recerca per veu dels usuaris. T’adaptaràs?

http://identidadgeek.com/las-respuestas-mas-divertidad-de-siri/2015/07/
http://identidadgeek.com/las-respuestas-mas-divertidad-de-siri/2015/07/

esp_ Empezamos un 2017 con nuevas tecnologías y tendencias en el mundo de la comunicación. Una de ellas es la búsqueda a través de la voz, una tendencia que día a día crece y que tiene un impacto directo en el SEO, como explica Juan Francisco Romero en Semrush.

Hace un tiempo, parecía que la búsqueda por voz no era utilizada por los usuarios, ni Siri de Apple ni Cortana de Microsoft tenían muchos fans. De hecho, una encuesta realizada con anterioridad por Intelligence Voice en 2013 mostraba y afirmaba que los usuarios parecían no terminar de sentirse cómodos con Siri, mientras las imágenes y los vídeos triunfaban.

Esta tendencia ha cambiado.

Según un estudio publicado por Mindmeld en diciembre de 2015, se pudo comprobar como el 60,6% de los encuestados había comenzado a utilizar la búsqueda por voz en los últimos 12 meses.

Para afrontar este nuevo contexto en el SEO tendremos que adaptarnos a este tipo de búsquedas.

  • Revisar los contenidos para dar respuestas a búsquedas/preguntas específicas
  • Potenciar el análisis semántico (utilizar palabras directas relacionadas con la temática que sirvan para dar respuesta a esta pregunta y que Google entienda perfectamente de qué estamos hablando.)
  • Generar contenidos muy específicos (cada vez vale menos eso de “zapatos”, sino que hay que generar contenido muy segmentado “Zapatos para hombre rojos y con cordones amarillos”.)
  • Incluir preguntas en tus contenidos y ofrece la respuesta en sí mismos

Estas son algunas de las claves para mejorar el SEO de tu contenido de cara a la búsqueda por voz de los usuarios. ¿Te adaptarás?

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s