Linkedin

Melboss, el LinkedIn de la industria musical

Avui ens fem ressò de Melboss Music, una plataforma que connecta els músics amb la indústria musical. Com expliquen a Expansión, es tracta del LinkedIn de la indústria musical que per fi arriba a Espanya. La plataforma va néixer el 2013 a Palo Alto i arriba ara a l’Estat espanyol amb moltes expectatives.

En concret, Melboss permet als artistes emergents connectar amb el perfil de professionals que necessitin, des de productors, A & Rs o enginyers fins a experts en comunicació o fotògrafs, així com comptar amb els serveis d’un mentor que els ajudi en el seu desenvolupament i creixement. Per la seva banda, els professionals amb àmplia trajectòria utilitzen la plataforma per captar talent o de manera més altruista per ajudar a aquelles bandes que s’estan iniciant.

Los siguientes pasos a dar pasan por captar clientes, aumentar las funcionalidades de la plataforma y de la aplicación, aumentar nuestro número de empleados, fortalecer a los mentores y aprovechar el idioma para llegar al mercado latino”, afirma Francisco Buendía, CEO i cofundador de Melboss.

melboss

esp_  Hoy hablamos de Melboss Music, una plataforma que conecta los músicos con la indústria musical. Como explican en Expansión, se trata del LinkedIn de la indústria musical que por fin llega a Españaa. Una plataforma que nació en 2013 en Palo Alto y que desembarca en España con muchas expectativas.

En concreto, Melboss permite a los artistas emergentes conectar con el perfil de profesionales que necesiten, desde productores, A&Rs o ingenieros hasta expertos en comunicación o fotógrafos, así como contar con los servicios de un mentor que les ayude en su desarrollo y crecimiento. Por su parte, los profesionales con amplia trayectoria utilizan la plataforma para captar talento o de manera más altruista para ayudar a aquellas bandas que se están iniciando.

Los siguientes pasos a dar pasan por captar clientes, aumentar las funcionalidades de la plataforma y de la aplicación, aumentar nuestro número de empleados, fortalecer a los mentores y aprovechar el idioma para llegar al mercado latino”, afirma Francisco Buendía, CEO y cofundador de Melboss.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s