Aplicacions · APP · periscope

Periscope es consolida / Periscope se consolida

El 2020, el vídeo suposarà el 80% del trànsit a Internet, segons l’informe Visual Networking Index: Forecast and Methodology 2015-2020, elaborat per Cisco, segons informa El Economista. Per aquest motiu, Periscope, l’aplicació gratuïta de Twitter que permet transmetre vídeo en streaming, s’està consolidant al mercat. L’aplicació, disponible a App Store i Google Play, ja es va convertir en l’aplicació de l’any 2015 per a iPhone segons Apple i aquest any 2016 s’ha convertit en una de les més usades.

Com expliquen a Influencity.com, Periscope s’ha anat adaptant a les necessitats dels usuaris. Permet canviar de dispositius enmig d’una retransmissió i usar geotags per poder conèixer què s’està emetent i qui. També ha introduït l’opció de triar una llengua preferida. Periscope ha aconseguit imposar-se a aplicacions similars llançades amb anterioritat. A més de comptar amb el suport de Twitter, la imatge s’ha imposat en les xarxes socials i les possibilitats que ofereix aquesta app poden resultar infinites.

Tal com expliquen des de la pròpia eina, “s’han creat al voltant de 200 milions d’transmissions en Periscope i cada dia es visionen uns 110 anys de vídeo en viu en iOS i Android”.

La veritat és que de moment es fa servir més a nivell personal que professional, però s’espera que les empreses i pymes apostin per aquesta aplicació i el vídeo en streaming. D’aquesta manera, aquesta eina es presenta com una opció per a, entre altres fins, presentar productes, generar tutorials, promoure ofertes o implicar els seguidors amb la companyia, segons El Economista.

periscope-logo

esp_ Para 2020, el vídeo supondrá el 80% del tráfico en Internet, según el informe Visual Networking Index: Forecast and Methodology 2015-2020, elaborado por Cisco, según informa El Economista. Por este motivo, Periscope, la aplicación gratuita de Twitter que permite transmitir vídeo en streaming, se está consolidando en el mercado. La aplicación, disponible en App Store y Google Play, ya se convirtió en la aplicación del año 2015 para iPhone según Apple y este año 2016 se ha convertido en una de las más usadas.

Como explican en Influencity.com, Periscope se ha ido adaptando a las necesidades de los usuarios. Permite cambiar de dispositivos en medio de una retransmisión y emplea geotags para poder conocer qué se está emitiendo y quién lo realiza en cualquie parte del mundo. También ha introducido la opción de elegir un idioma favorito. Periscope ha logrado imponerse a aplicaciones similares lanzadas con anterioriedad. Además de contar con el respaldo de Twitter, la imagen se ha impuesto en las redes sociales y las posibilidades que ofrece esta app pueden resultar infinitas.

Tal y como explican desde la propia herramienta, “se han creado alrededor de 200 millones de trasmisiones en Periscope y cada día se visionan unos 110 años de vídeo en vivo en iOS y Android”.

La verdad es que por el momento se usa más a nivel personal que profesional, pero se espera que las empresas y pymes apuestan por esta aplicación y el video en streaming.  De esta forma, esta herramienta se presenta como una opción para, entre otros fines, presentar productos, generar tutoriales, promover ofertas o implicar a los seguidores con la compañía, según El Economista.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s