Uncategorized

Què és un Buyer Persona? / ¿Qué es un Buyer Persona?

En tota campanya de màrqueting hem de tenir molt clar qui és el nostre Buyer Persona, és a dir, el prototip del nostre client ideal. Conèixer als nostres usuaris a partir de què els motiva ens dóna una idea molt més clara sobre quin contingut consumeixen i què necessiten realment de nosaltres. D’aquesta manera ens aproparem a aquesta persona real que consumeix -o està disposat a comprar- el nostre producte.

Per fer un perfil del nostre Buyer Persona podem fer-nos les següents preguntes:

  • On s’ubica demogràficament?
  • En què treballa?
  • Com és un dia qualsevol de la seva feina?
  • Quines són les seves necessitats diàries?
  • Quins són els seus principals punts febles?
  • On hi van per aconseguir informació?
internet
http://www.risasinmas.com

esp_ En toda campaña de marketing debemos tener muy claro quién es nuestro Buyer Persona, es decir, el prototipo de nuestro cliente ideal. Conocer a nuestros usuarios a partir de los que los motiva nos da una idea mucho más clara sobre qué contenido consumen y qué necesitan realmente de nosotros. De esta manera nos acercaremos a esta persona real que consume -o está dispuesto a comprarlos nuestro producto.

Para hacer un perfil de nuestro Buyer Persona podemos hacernos las siguientes preguntas:

  • ¿Donde se ubica demográficament?
  • ¿En qué trabaja?
  • ¿Cómo es un día cualquiera de su trabajo?
  • ¿Cuáles son sus necesidades diarias?
  • ¿Cuáles son sus principales puntos débiles?
  • ¿Donde van para conseguir información?

Fuente: 40 de fiebre

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s