Uncategorized

Com influeix l’efecte halo en una campanya / Como influye el efecto halo en una campaña

L’efecte halo és la percepció que té la gent en crear suposicions sobre una persona, o un objecte, a partir d’un tret o característica única. Un bon exemple és que si una persona és atractiva físicament, es tendeix a pensar que és bona persona.

Dut a l’entorn del màrqueting digital, l’efecte halo es produeix, per exemple, en utilitzar un disseny de landing page impactant. Així, crear una landing agradable, elegant, atractiva, rellevant i oportuna és una de les principals maneres d’influir en els visitants.

Principals estratègies, basades en l’efecte halo, que utilitzen les marques:

  • Testimonis de famosos: L’associació de productes i serveis amb persones amb algun tipus d’autoritat sobre l’audiència és un exemple evident.
  • La utilització de persones de gran bellesa: la bellesa atrau. Alguns estudis demostren de manera empírica d’incloure models en campanyes de publicitat les fa més efectives.
  • Un disseny efectista: Crear una bona impressió és essencial. Es pot aconseguir amb:
    – 
    Un layout atractiu i senzill que s’adapti a les diferents pantalles i dispositius.
    L’ús adequats de colors.
    – 
    Fotografies de persones que aportin valor al lloc i no siguin simplement decoratives.
wpid-photo-30072013-11581
psicoterapia3.wordpress.com

esp_ El efecto halo es la percepción que tiene la gente al crear suposiciones sobre una persona, o un objeto, a partir de un rasgo o característica única. Un buen ejemplo es que si una persona es atractiva físicamente, se tiende a pensar que es buena persona.

Llevado al entorno del marketing digital, el efecto halo se produce, por ejemplo, al utilizar un diseño de landing page impactante. Así, crear una landing agradable, elegante, atractiva, relevante y oportuna es una de las principales maneras de influir en los visitantes.

Principales estrategias, basadas en el efecto halo, que utilizan las marcas:

  • Testimonios de famosos: La asociación de productos y servicios con personas con algún tipo de autoridad sobre la audiencia es un ejemplo evidente.
  • La utilización de personas de gran belleza: La belleza atrae. Algunos estudios demuestran de manera empírica que incluir modelos en campañas de publicidad las hace más efectivas.
  • Un diseño efectista: Crear una buena impresión es esencial. Se puede conseguir con:
           –  Un layout atractivo y sencillo que se adapte a las diferentes pantallas y dispositivos.
            – El uso adecuados de colores .
            – Fotografías de personas que aporten valor al sitio y no sean simplemente decorativas.

Fuente: Antevenio

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s