comunicacio · Uncategorized

Què és i per a què serveix ‘Mindfulness’/ Qué es i para qué sirve ‘Mindfulness’

Mindfulness són experiències destinades a enfortir l’autoconsciència i l’autocontrol. A les empreses cada dia fan servir més les tècniques de Mindfulness amb enorme èxit per a empleats i directius. També en l’entorn acadèmic, les organitzacions espanyoles incorporen Mindfulness dins dels seus horaris.

Aquesta pràctica, d’arrels budistes, ens ajuda a relaxar-nos, a millorar la nostra concentració i a potenciar l’empatia. Amb això millorem no només a nivell individual sinó també a nivell col·lectiu.

Entre d’altres, els beneficis principals de Mindfulness es poden citar els següents:

• Estar més enfocat i concentrat en les metes.
• Tenir més claredat mental per prendre millor les decisions.
• Potenciar la intel·ligència emocional, gestionant millor l’estrès.
• Millorar la capacitat per gestionar els canvis amb efectivitat.
• Potenciar habilitats com l’empatia, la comunicació i la generació de confiança.
• Millorar el lideratge personal i la seguretat en un mateix.
• Incrementar la capacitat creativa i innovadora.
• Ajudar a ser millor, tant a nivell personal com professional, i a facilitar el contacte amb els valors propis i la interrelació amb els altres professionals.

T’animes a practicar-lo?

paciencia
https://psicoterapia3.files.wordpress.com/2014/08/paciencia.jpg?w=510

esp_ Mindfulness són experiencias destinadas a fortalecer la autoconciencia y el autocontrol.  En las empresas cada día usan más las técnicas de Mindfulness con enorme éxito para empleados y directivos. También en el entorno académico, las organizaciones españolas incorporan Mindfulness dentro de sus horarios.

Esta práctica, de raíces budistas, nos ayuda a relajarnos, a mejorar nuestra concentración y a potenciar la empatía. Con ello mejoramos no solo a nivel individual sino también a nivel colectivo.

Entre otros,  los beneficios principales de Mindfulness se pueden citar los siguientes:

• Estar más enfocado y concentrado en las metas.
• Tener mayor claridad mental para tomar mejor las decisiones.
• Potenciar la inteligencia emocional, gestionando mejor el estrés.
• Mejorar la capacidad para gestionar los cambios con efectividad.
• Potenciar habilidades como la empatía, la comunicación y la generación de confianza.
• Mejorar el liderazgo personal y la seguridad en uno mismo.
• Incrementar la capacidad creativa e innovadora.
• Ayudar  a ser mejor, tanto a nivel  personal como profesional, y a facilitar el contacto con los valores propios y la interrelación con los demás profesionales.

¿Te animas a practicarlo?

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s