Aplicacions · APP

Vols compartir les teves emocions / ¿Quieres compartir tus emociones?

Ja saps que existeixen xarxes socials per a tots els àmbits i gustos. I no podem estar de presentar-vos aquesta nova xarxa social anomenada PicFeel, un instagram de les emocions. És a dir, la xarxa social per a compartir emocions amb persones de tot el món. La firma espanyola Emotional Apps ha desenvolupat PicFeel, la primera eina social per compartir i localitzar emocions mitjançant l’ús de fotos. La idea és que els usuaris puguin pujar i compartir fotografies que es podran etiquetar amb sensacions com a sorpresa, tristesa, enveja, fàstic, etc.

Segons els creadors, es tracta d’una aplicació en la qual l’usuari rep la recompensa de saber que pot estar compartint estats d’ànim amb altres persones; ajudant a conformar un mapa mundial d’emocions en què la resta d’usuaris pot participar, sigui per comunicar el que s’està en aquest lloc, o per donar visibilitat a una situació negativa, per exemple, denunciant algun tipus de problema social .

Picfeel, la red social de las emociones
Picfeel, la red social de las emociones

esp_Ya sabes que existen redes sociales para todos los ámbitos y gustos. Y no podemos estar de presentaros esta nueva red social llamada PicFeel, un instagram de las emociones. Es decir, la red social para compartir emociones con personas de todo el mundo.

La firma española Emotional Apps ha desarrollado PicFeel, la primera herramienta social para compartir y localizar emociones mediante el uso de fotos. La idea es que los usuarios puedan subir y compartir fotografías que se podrán etiquetar con sensaciones como sorpresa, tristeza, envidia, asco, etc. La firma ha sido creada por el profesor de psicología social Edgar Bresó y Francisco Ramos, profesor de lenguajes y sistemas.

Según Bressó la nueva aplicación “es una herramienta de comunicación que permite saber cómo se sienten las personas en un lugar y momento determinado a través de imágenes, dando visibilidad a los momentos felices de las personas pero también a las desgracias ajenas, a los problemas de la sociedad y a los problemas del mundo en general”. Se trata –agrega– de una aplicación en la que el usuario “recibe la recompensa de saber que puede estar compartiendo estados de ánimo con otras personas; ayudando a conformar un mapa mundial de emociones en el que el resto de usuarios puede participar, bien sea para comunicar lo bien que se está en ese lugar; o bien para dar visibilidad a una situación negativa, por ejemplo, denunciando algún tipo de problema social”.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s