Marqueting

Què és el màrqueting visual? / ¿Qué es el marketing visual?

Què és el màrqueting visual? Com expliquen en SemRush, un dels eixos de la nostra estratègia de màrqueting en línia és dissenyar continguts visuals atractius que s’enamorin a la nostra audiència.

El màrqueting visual busca incorporar el contingut visual a l’ estratègia de màrqueting online i desenvolupar-la per guanyar engagement i fidelitzar l’audiència. La vista és un dels cinc sentits que tenim i dels que més impacte produeix en nosaltres. Les següents dades reafirmen el fet que el contingut visual influeix i molt, en la persuasió dels continguts sobre els usuaris en línia, tant en orgànic com en publicitat.

Segons l’últim sondeig de l’Estudio de Redes Sociales en España del IAB:

  • 1 de cada 3 usuaris ha anat a la pàgina d’una marca en RRSS després d’haver vist un anunci en algun mitjà.
  • Les Xarxes Socials influeixen en el procés de compra en un 65%, especialment a Facebook.
  • Un 51% dels usuaris veuen bé que les marques facin publicitat en les xarxes socials.
  • La principal xarxa per seguir a marques és Facebook, seguit de Twitter que cau lleugerament i per Instagram que augmenta la seva influència.

Per tot aquest et recomanem apostar pel màrqueting visual i treballar-ho a consciència.

marketing2016

esp_ ¿Qué es el marketing visual? Como explican en SemRush, uno de los ejes de nuestra estrategia de marketing online es diseñar contenidos visuales atractivos que enamoren a nuestra audiencia

El marketing visual busca incorporar el contenido visual a la estrategia de marketing online y desarrollarla para ganar engagement y fidelizar a la audiencia. La vista es uno de los cinco sentidos que tenemos y de los que más impacto produce en nosotros. Los siguientes datos reafirman el hecho de que el contenido visual influye y mucho, en la persuasión de los contenidos sobre los usuarios online, tanto en orgánico como en publicidad. 

Según el último sondeo del Estudio de Redes Sociales en España del IAB

  • 1 de cada 3 usuarios ha ido a la página de una marca en RRSS después de haber visto un anuncio en algún medio.
  • Las Redes Sociales influyen en el proceso de compra en un 65%, especialmente en Facebook.
  • Un 51% de los usuarios ven bien que las marcas hagan publicidad en las redes sociales.
  • La principal red para seguir a marcas es Facebook, seguido de Twitter que cae ligeramente y por Instagram que aumenta su influencia.

Por todo este te recomendamos apostar por el marketing visual y trabajarlo a conciencia.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s