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6 elements en un pla de crisi en xarxes socials / 6 elementos en un plan de crisis en redes sociales

Gràcies a Semrush i a la Virginia Jiménez, avui us explicarem 6 elements claus en un pla de crisi en xarxes socials. Descobrim quins són els 6 elements essencials que no han de faltar quan preparis el teu Pla de Crisi en Xarxes Socials per tenir la reputació online de la teva marca sota control.

# 1. Anticipació a la crisi: ser proactiu, aquesta és la clau, estar preparat per a qualsevol tipus de crisi en Xarxes Socials que pogués ocórrer. Per a això, cal monitoritzar què es diu sobre la teva marca, empresa, productes o serveis i on passa això per advertir qualsevol problema i poder reaccionar a temps per combatre les conseqüències.

# 2. Preveure els diferents escenaris possibles: Quines són les pitjors situacions a les que podria haver de fer front la teva empresa?

# 3.
Conèixer capacitats i recursos: No totes les empreses tenen els mateixos recursos o la mateixa capacitat de reacció i resposta davant una crisi de reputació.

# 4. Formar un equip de gestió de crisi: Controlar la reputació online de la teva marca i gestionar tot el que succeeix en Xarxes Socials és una cosa que no depèn només de tu. Perquè el teu Pla de Crisi sigui efectiu, si ets una marca gran, hauràs de comptar amb alguns membres de la teva empresa en el teu equip de gestió de crisi.

# 5. Elaborar els missatges a transmetre en cas de crisi: Un Pla de Crisi està destinat a solucionar i gestionar qualsevol situació o fet que pugui ser perjudicial per a la teva reputació de marca. I per això, necessites comunicar-te i llançar el missatge més apropiat a les persones adequades.

# 6. El temps de resposta: Quan una crisi de reputació és una realitat és important actuar amb rapidesa.

esp_  Gracias a Semrush y a Virginia Jiménez, hoy conocereis 6 elementos claves en un plan de crisis en redes sociales. Descubre cuáles son estos 6 elementos esencials para tener tu reputación online de tu marca bajo control.

#1. Anticipación a la crisis 

Ser proactivo, ésta es la clave, estar preparado para cualquier tipo de crisis en Redes Sociales que pudiera ocurrir. Para ello, es necesario monitorizar qué se dice sobre tu marca, empresa, productos o servicios y dónde ocurre ésto para advertir cualquier problema y poder reaccionar a tiempo para combatir sus consecuencias.

#2. Prever los diferentes escenarios posibles 

¿Cuáles son las peores situaciones a las que podría tener que hacer frente tu empresa? 

#3. Conocer capacidades y recursos 

No todas las empresas tienen los mismos recursos o la misma capacidad de reacción y respuesta ante una crisis de reputación

#4. Formar un equipo de gestión de crisis 

Controlar la reputación online de tu marca y gestionar todo lo que sucede en Redes Sociales es algo que no depende sólo de ti. Para que tu Plan de Crisis sea efectivo, si eres una marca grande, tendrás que contar con algunos miembros de tu empresa en tu equipo de gestión de crisis.

#5. Elaborar los mensajes a transmitir en caso de crisis 

Un Plan de Crisis está destinado a solventar y gestionar cualquier situación o hecho que pueda ser perjudicial para tu reputación de marca. Y para ello, necesitas comunicarte y lanzar el mensaje más apropiado a las personas adecuadas.

#6. El tiempo de respuesta 

Cuando una crisis de reputación es una realidad es importante actuar con rapidez.

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