xarxes socials

Ello: la nova xarxa social d’èxit / la nueva red social de éxito

Un dels fonaments del món de la comunicació és que si un projecte/activitat funciona, es pot copiar i per tant, també tenir èxit. Instagram s’ha confirmat com la xarxa social per excel·lència del món de les imatges, però evidentment té competidors. Com expliquen les companyes de Comunique Studio, Ello és una plataforma va ser creada l’any 2014 per un grup d’artistes i dissenyadors liderats per Paul Budnitz i fins fa pocs mesos el seu accés era exclusivament per invitació. Pocs usuaris tenien el plaer d’utilitzar-la i estava destinada principalment a dissenyadors, il·lustradors, makers, artistes, etc. Els darrers canvis d’Instagram, sobretot amb el seu algoritme, ha propiciat l’augment de seguidors i de l’èxit d’Ello.

Vegem algunes característiques d’Ello que exposen a Comunique Studio:

  • Tipus de contingut. A diferència d’Instagram, a Ello pots pujar fotos, textos i enllaços. No hi ha la limitació de caràcters de Twitter, així que molts escriptors la utilitzen per publicar textos curts, reflexions, etc.
  • Es poden pujar links, amb el que és molt útil per fer difusió d’articles, posts, etc.
  • Compta amb diversos usuaris propis que s’utilitzen per donar difusió de continguts pujats pels usuaris segons diferents temàtiques. Cada dia destaquen imatges d’altres en categories com a art, makers, disseny, etc. Un punt a favor per als seus creadors, deixant ben clar que el seu objectiu són sempre els usuaris. I una oportunitat per a tu de créixer a la xarxa social gràcies a la seva difusió.
  • Permet l’ús de sobrenoms
  • Els contactes s’organitzen en “amics” i “soroll”, una bona manera de distingir el contingut que t’interessa més o del que vols estar més al dia.
  • Les imatges que puges són l’alta definició, es visualitzen amb molta qualitat, sense donar la impressió que hagin estat comprimides.

Punts en contra: encara no existeix APP per Android, tot i que han promès que hi serà ben aviat.

Us animeu a provar-la?

ello

esp_ Uno de los fundamentos del mundo de la comunicación es que si un proyecto / actividad funciona, se puede copiar y por tanto, también tuvo éxito. Instagram se ha confirmado como la red social por excelencia del mundo de las imágenes, pero evidentemente tiene competidores. Como explican las compañeras de Comunique Studio, Ello es una plataforma fue creada en 2014 por un grupo de artistas y diseñadores liderados por Paul Budnitz y hasta hace pocos meses su acceso era exclusivamente por invitación. Pocos usuarios tenían el placer de utilizarla y estaba destinada principalmente a diseñadores, ilustradores, makers, artistas, etc. Los últimos cambios de Instagram, sobre todo con su algoritmo, ha propiciado el aumento de seguidores y del éxito de Ello.

Veamos algunas características de Ello que exponen a Comunique Studio:

  • Tipo de contenido. A diferencia de Instagram, a Ello puedes subir fotos, textos y enlaces. No existe la limitación de caracteres de Twitter, así que muchos escritores la utilizan para publicar textos cortos, reflexiones, etc.
  • Se pueden subir links, con lo que es muy útil para hacer difusión de artículos, posts, etc.
  • Cuenta con varios usuarios propios que se utilizan para dar difusión de contenidos subidos por los usuarios según diferentes temáticas. Cada día destacan imágenes de otros en categorías como arte, makers, diseño, etc. Un punto a favor para sus creadores, dejando bien claro que su objetivo son siempre los usuarios. Y una oportunidad para ti de crecer en la red social gracias a su difusión.
  • Permite el uso de apodos.
  • Los contactos se organizan en “amigos” y “ruido”, una buena manera de distinguir el contenido que te interesa más o de lo que quieres estar más al día.
  • Las imágenes que subes son la alta definición, se visualizan con mucha calidad, sin dar la impresión de que hayan sido comprimidas.

Puntos en contra: aún no existe APP para Android, aunque han prometido que será muy pronto.

Os animáis a probarla?
 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s