Marqueting

Tendències de màrqueting 2016 / Tendencias de márketing 2016

Quines són les tendències de màrqueting d’aquest any 2016? Pots veure les propostes que et dona diseñocreativo.com, per estar al dia. Evidentment has de seguir què fa la competència i veure els seus resultats. Des de Semrush, ens fan arribar els conceptes del 2016 que has de conèixer.

  • Outbound Màrqueting: Tècnica de publicitat basada en la captació a través de la interrupció i el missatge directe cap a l’usuari, buscant arribar al subconscient de manera involuntària.
  • Inbound Màrqueting: És el concepte oposat al “outbound”, actualitzat a la nova era de la comunicació digital.Aquest es fonamenta en l’objectiu de captar l’usuari de manera voluntària mitjançant estratègies d’atracció.
  • Lead: Es tracta dels usuaris que realitzen una conversió i faciliten alguna dada, com ara el seu email a través de la subscripció a un formulari.
  • Call to Action: O crida a l’acció, es fa als diferents botons i missatges d’atracció que fem servir per fer a l’usuari partícip dels nostres continguts web i on se’ls indica que realitzin determinada acció (per voluntat pròpia) i d’acord als nostres objectius .
  • Màrqueting de continguts: A través de la generació d’informació rellevant i de valor, amb aquesta tècnica d’atracció s’aconsegueix arribar a més usuaris i augmentar la possibilitat de fidelitzar clients.
  • Newsletter: També denominat butlletí informatiu, són comunicacions regulars que les marques envien als seus subscriptors (previ consentiment), per informar-los de les últimes novetats i contingut d’interès.

esp_ ¿Cuáles son las tendencias de marketing de este año 2016? Puedes ver las propuestas que te da diseñocreativo.com, para estar al día. Evidentemente tienes que seguir qué hace la competencia y ver sus resultados. Desde Semrush, nos hacen llegar los conceptos del 2016 que debes conocer.

  • Outbound Marketing: Técnica de publicidad basada en la captación a través de la interrupción y el mensaje directo hacia el usuario, buscando llegar al subconsciente de manera involuntaria.
  • Inbound Marketing: Es el concepto opuesto al “outbound”, actualizado a la nueva era de la comunicación digital.Este se fundamenta en el objetivo de captar al usuario de manera voluntaria mediante estrategias de atracción.
  • Lead: Se trata de los usuarios que realizan una conversión y facilitan algún dato, como por ejemplo su email a través de la suscripción a un formulario.  
  • Call to Action: O llamada a la acción, se refiere a los diferentes botones y mensajes de atracción que utilizamos para hacer al usuario partícipe de nuestros contenidos web y donde se les indica que realicen determinada acción (por voluntad propia) y acorde a nuestros objetivos.
  • Marketing de contenidos: A través de la generación de información relevante y de valor, con esta técnica de atracción se logra llegar a más usuarios y aumentar la posibilidad de fidelizar clientes.
  • Newsletter: También denominado boletín informativo, son comunicaciones regulares que las marcas envían a sus suscriptores (previo consentimiento), para informarles de las últimas novedades y contenido de interés.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s