Twitter

Com aconseguir més seguidors a Twitter? / ¿Cómo conseguir más seguidores en Twitter?

Més seguidors i/o més conversions a les xarxes socials. És l’objectiu de molts dels comptes creats a les xarxes socials en general i a Twitter en particular. Com aconseguir més seguidors i/o conversions a Twitter? Tenim vàries propostes:

  • Twitter chats: des de Inboundcycle ens proposen els Twitter chats, sessions de xat a Twitter prefixades per a una data i hora concretes, i en què comptem amb un format molt concret amb un hashtag específic que és la imatge d’aquests esdeveniments (#SoMeChatES, #holasemrush, #bizheroes …) i que vertebra tota la conversa. S’acorda un tema i es publicita abans de l’esdeveniment perquè l’audiència estigui informada. La xerrada està guiada per un ponent convidat que actua com a expert en la temàtica a tractar. Mitjançant aquesta pràctica arribarem a més usuaris i a més “amics dels nostres amics” i després podrem analitzar la seva actuació.
  • Potencia el teu canal: per la seva part Luis M. Villanueva ens proposa potenciar el canal Twitter mitjançant els seguidors d’altres xarxes com Facebook o Instagram, clients mitjançant email màrqueting o seguidors de la pàgina web.
  • Ús d’algunes aplicacions: com per exemple Twitterfeed.

El que t’aconsellem és NO comprar seguidors, tan ràpid com venen marxen, i quina és seva qualitat?

ecosistema-twitter-infografia1

esp_ Más seguidores y / o más conversiones en las redes sociales. Es el objetivo de muchos de cuentas creadas en las redes sociales en general y en Twitter en particular. Cómo conseguir más seguidores y / o conversiones en Twitter? Tenemos varias propuestas:

  • Twitter chats: desde Inboundcycle nos proponen los Twitter chats, sesiones de chat en Twitter prefijadas para una fecha y hora concretas, y en el que contamos con un formato muy concreto con un hashtag específico que es la imagen de estos eventos (#SoMeChatES , #holasemrush, #bizheroes …) y que vertebra toda la conversación. Se acuerda un tema y se publicita antes del evento para que la audiencia esté informada. La charla está guiada por un ponente invitado que actúa como experto en la temática a tratar. Mediante esta práctica llegaremos a más usuarios y además “amigos de nuestros amigos” y luego podremos analizar su actuación.
  • Potencia tu canal: por su parte Luis M. Villanueva nos propone potenciar el canal Twitter mediante los seguidores de otras redes como Facebook o Instagram, clientes mediante email marketing o seguidores de la página web.
  • Uso de algunas aplicaciones: como por ejemplo Twitterfeed.

Lo que aconsejamos es NO comprar seguidores, tan rápido como vienen se van, y cuál es su calidad?


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s