Instagram

Caos a Instagram / Caos en Instagram

Instagram ha evolucionat els últims dies de la Setmana Santa 2016. Què són les notificacions d’Instagram? He activar-los o no?

Des d’ahir, 29 de març, com expliquen a la Voz de Galicia, Instagram comença a mostrar les fotografies segons criteris de rellevància, en lloc de fer-ho, com fins ara, per ordre cronològic. S’ha acabat això de publicar una imatge i arribar, en temps real, a tots els teus seguidors. S’ha acabat obrir l’aplicació i repassar el que han fet tots els teus contactes en les últimes hores. Des de ja, el que t’interessa ho decideix Instagram. Com? En funció de la nostra activitat, de a qui li vam comentar més, de a qui li donem més «likes». I en sentit invers. De qui ens comenta més, de qui ens dóna més «likes», però també de les imatges que més moviment generin, les que tinguin més comentaris, les que acumulin més cors. En resum, l’algoritme intenta optimitzar l’estona que vam passar davant de la pantalla, ensenyant-nos el que considera, segons la nostra manera de fer servir aquesta aplicació, el més rellevant, com fa també Facebook.


Instagram va anunciar aquest canvi al seu blog oficial el passat 15 de març. L’ordre de les fotos i vídeos serà segons l’interès, la relació amb la persona i l’horari. En els propers dies, veurem com avança el tema i com els instagramers que viuen de la xarxa social, poden seguir o no fent-ho.

Ejemplo de Instagram de http://novo.lavozdegalicia.es/noticia/novo/que-se-cuece/2016/03/28/activa-notificaciones-instagram-favor/00031459179031797799603.htm
Ejemplo de Instagram de http://novo.lavozdegalicia.es/noticia/novo/que-se-cuece/2016/03/28/activa-notificaciones-instagram-favor/00031459179031797799603.htm

esp_Instagram ha revolucionado los últimos días de la Semana Santa 2016. ¿Qué son las notificaciones de Instagram? ¿Debo activarlas o no?

«Activa mis notificaciones, por favor», se cansaron de repetir una y otra vez los perfiles más influyentes. «Dale a los tres puntitos». «Turn on notifications». ¿Qué es lo que está pasando? ¿A cuento de qué tanta insistencia?

Desde ayer, 29 de marzo, como explican en la Voz de Galicia, Instagram empieza a mostrar las fotografías según criterios de relevancia, en lugar de hacerlo, como hasta ahora, por orden cronológico. Se acabó lo de publicar una imagen y llegar, en tiempo real, a todos tus seguidores. Se acabó abrir la aplicación y repasar lo que han hecho todos tus contactos en las últimas horas. Desde ya, lo que te interesa lo decide Instagram. ¿Cómo? En función de nuestra actividad, de a quién le comentamos más, de a quién le damos más «likes». Y en sentido inverso. De quién nos comenta más, de quién nos da más «likes», pero también de las imágenes que más movimiento generen, las que tengan más comentarios, las que acumulen más corazones. En resumen, el algoritmo intenta optimizar el rato que pasamos frente a la pantalla, enseñándonos lo que considera, según nuestra manera de usar esta aplicación, lo más relevante, como hace también Facebook.

Instagram anunció este cambio en su blog oficial el pasado 15 de marzo. El orden de las fotos y vídeos será según el interés, la relación con la persona y el horario.  

En los próximos días, veremos como avanza el tema y como los instagramers que viven de la red social, pueden seguir o no haciéndolo.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s