YouTube

Quan un video es converteix en viral? / ¿Cuando se convierte en viral un vídeo?

Quan un vídeo es converteix en viral? ¿Qui decideix que un vídeo és viral i un altre no? La resposta està en l’audiència. A més reproducció del vídeo per tot el món, més reconeixement i per tant, viralitat. Un video viral és una gravació que ha estat àmpliament difosa a través d’Internet, per publicitat o per enviament, per correu electrònic, per missatgeria instantània, per blocs i mitjançant altres llocs web. Així doncs, un vídeo viral no és només aquell que trobem a YouTube, els vídeos que ens arriben per Whatsapp per exemple, també són vídeos virals.

Els vídeos virals solen ser de caràcter humorístic, i poden procedir de programes o de vídeos aficionats pujats sense la intenció de causar tal impacte, com Star Wars Kid, Numa Numa, Golimar, Tano Pasman, CYEAS de Gonzalo Thenoux, Ylvis i Trololó de Eduard Khil entre molts altres. També, alguns esdeveniments que han estat presenciats s’han gravat i s’han fet vídeos virals.

Kevin Allocca és el gerent de tendències de YouTube i té pensaments profunds sobre els vídeos virals del web. En aquesta xerrada de TEDYouth, comparteix les 4 raons per les que un vídeo es fa viral. Aquí sota us deixem una cita.

esp_ ¿Cuando un vídeo se convierte en viral? ¿Quien decide que un video es viral y otro no? La respuesta está en la audiencia. A mayor reproducción del vídeo y a mayor difusión por el mundo, más reconocimiento y por tanto, viralidad. Un video viral es una grabación que ha sido ampliamente difundida a través de Internet, por publicidad o por envío, por correo electrónico, por mensajería instantánea, por blogs y mediante otros sitios web. Así pues, un video viral no es solamente aquel que encontramos en YouTube, los videos que nos llegan por Whatsapp por ejemplo, también son vídeos virales.

Los videos virales suelen ser de carácter humorístico, y pueden proceder de programas o de videos aficionados subidos sin la intención de causar tal impacto, como Star Wars Kid, Numa Numa, Golimar, Tano Pasman, CYEAS de Gonzalo Thenoux, Ylvis y Trololó de Eduard Khil entre muchos otros. También, algunos eventos que han sido presenciados se han grabado y se han hecho videos virales.

Kevin Allocca es el gerente de tendencias de YouTube y tiene pensamientos profundos sobre los videos tontos de la web. En esta charla de TEDYouth, comparte las 4 razones por las que un video se hace viral. Aquí debajo les dejamos una cita. 

Los creadores de tendencia, comunidades creativas de participación, lo totalmente inesperado, son características de un nuevo tipo de medios, de una nueva cultura, a la que todos tenemos acceso y es la audiencia la que define la popularidad. Como dije antes, una de las celebridades actuales del mundo, Justin Bieber, comenzó en YouTube. No pidan permiso para expresar sus ideas. Ahora todos somos un poco dueños de nuestra cultura pop. Estas no son las características de los viejos medios, apenas son las de los medios actuales, pero definirán el entretenimiento del futuro.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s