Marqueting

Casos de Product Placement

El Product Placement (ubicació de producte) és una tècnica que consisteix a fer mencions i / o mostrar productes en sèries de televisió, pel·lícules, videojocs o vídeos musicals, perquè en comptes de lluir com a publicitat, sembli que és part de la història. A Espanya, el product placement es va fer molt evident en la sèrie Médico de familia, encara que trobem grans exemples en el món de les sèries i les pel·lícules:

esp_ El Product Placement (ubicación de producto) es una técnica que consiste en hacer menciones y/o mostrar productos en series de televisión, películas, videojuegos o videos musicales, para que en vez de lucir como publicidad, parezca que es parte de la historia. En España, el product placement se hizo muy evidente en la serie Médico de familia, aunque encontramos grandes ejemplos en el mundo de las series y las películas:

  1. Modern Family: iPad
    http://www.youtube.com/watch?v=XJp4_bxHOgU
  2. Skyfall: Heineken pagó la friolera de 45 millones de dólares por hacerse hueco en la película de James Bond Skyfall.
    http://www.youtube.com/watch?v=Mi3K_K2TPQ4

     

  3. Superman: Marlboro, Coca-Cola y KFC
    En esta película la mayor parte de emplazamientos de producto son bastante sutiles, pero los de Marlboro, Coca-Cola y KFC llaman inevitablemente la atención.
    http://www.youtube.com/watch?v=vkfUUqowQjA

     

  4. Siete vidas: Nestle

Fuente: www.marketingdirecto.com/

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s