Aplicacions

Studio, per a crear imatges atractives / para crear imágenes atractivas

Studio és una aplicació pensada per a ser utilitzada amb facilitat per qualsevol, permetent crear i compartir originals dissenys i fins i tot reutilitzant els que l’usuari trobi a Studio i vulgueu personalitzar. Però, com detallen al seu web, Studio no és només una eina de disseny, sinó una comunitat que pretén inspirar-se, compartir les seves creacions a través de Facebook, Twitter, Instagram o Pinterest. Enfocada més en la creació que en el consum al qual ens tenen acostumats altres xarxes socials, Studio vol diferenciar del que coneixem i emfatitzar el seu foment creatiu i el component social, com expliquen a ticbeat.com.

Quant a les seves possibilitats, Studio és una espècie de Photoshop de butxaca apta per a aficionats. Compta amb 600 elements de disseny: textures, formes, retalls, textos …, a més de multitud d’icones per àrees temàtiques com viatges, esports o alimentació, i s’organitza a través de capes, com en els programes destinats als professionals, que el usuari pot modificar al seu gust fins aconseguir el disseny desitjat.

Es pot trobar a Google Play i a Apple Store.

studio

esp_ Studio es una aplicación pensada para ser utilizada con facilidad por cualquiera, permitiendo crear y compartir originales diseños e incluso reutilizando los que el usuario encuentre en Studio y desee personalizar. Pero, como detallan en su web, Studio no es solo una herramienta de diseño, sino una comunidad que pretende inspirarse, compartir sus creaciones a través de Facebook, Twitter, Instagram o Pinterest. Enfocada más en la creación que en el consumo al que nos tienen acostumbrados otras redes sociales, Studio quiere diferenciarse de lo que conocemos y enfatizar su fomento creativo y el componente social, com explican en ticbeat.com.

En cuanto a sus posibilidades, Studio es una especie de Photoshop de bolsillo apta para aficionados. Cuenta con 600 elementos de diseño: texturas, formas, recortes, textos…, además de multitud de iconos por áreas temáticas como viajes, deportes o alimentación, y se organiza a través de capas, como en los programas destinados a los profesionales, que el usuario puede modificar a su antojo hasta conseguir el diseño deseado. Además de todos los elementos gratuitos, Studio vende packs adicionales con capas para quienes quieran ampliar su horizonte creativo.

Puede encontrarse en Google Play  y Apple Store.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.