Dropbox

Últimes novetats a Dropbox / Últimas novedades en Dropbox

El servei d’emmagatzematge d’arxius Dropbox ha incorporat noves funcionalitats adaptant-se a les necessitats dels seus usuaris. Quines són aquestes novetats?

  • Guardar URL: pots guardar qualsevol arxiu d’URL (.webloc, .url, o .web site) en el teu Dropbox. Guardar arxius d’URL al teu Dropbox et permet:
    • Organitza les adreces al teu Dropbox. En lloc d’utilitzar marcadors de navegador, que només apareixen en un navegador i dispositiu específics, pots guardar els llocs web més visitats com arxius d’URL en el teu Dropbox. D’aquesta manera podràs accedir a les adreces d’interès des d’allà on hàgiu iniciat la sessió en Dropbox.
    • Guardar llocs web per visitar després. Has trobat un article que t’agradaria llegir o una recepta que t’agradaria fer? Guarda el lloc web com un arxiu d’URL i estarà en el teu Dropbox per quan vulguis utilitzar-lo.
    • Com s’afegeix un URL al meu Dropbox?
      Per afegir una URL al teu Dropbox, arrossega i deixa anar la URL a la finestra del navegador on ja hagis iniciat la sessió al compte de Dropbox. Per ara només es poden guardar arxius d’URL al lloc web de Dropbox.
  • Editar arxius amb Microsoft Office: en obrir un arxiu de Microsoft Office (document, full de càlcul o presentació) en l’aplicació de Dropbox per a mòbils, veuràs un botó d’edició nou que permet obrir l’arxiu directament en l’aplicació de Microsoft Office pertinent per a la seva edició. Quan hagis acabat, podràs guardar l’arxiu de nou en Dropbox. Si encara no tens instal·lada la versió més recent de les aplicacions de Dropbox i Office en el teu dispositiu mòbil, segueix els passos següents per començar. 
  • Configurar una data lím fecha límite para mi solicitud de archivos: Si utilitzes Dropbox Pro o ets membre d’un equip de Dropbox per a empreses, pots configurar una data límit per a una sol·licitud d’arxius. Per exemple, probablement un professor que reculli treballs a través d’una sol·licitud d’arxius voldrà configurar una data límit per al lliurament d’aquests.

dropbox-symbian1

esp_ El servicio de almacenamiento de archivos Dropbox ha incorporado nuevas funcionalidades adaptándose a las necesidades de sus usuarios. ¿Cuáles son estas novedades?

  • Guardar URL: puedes guardar cualquier archivo de URL (.webbloc, .url, o .website) en tu Dropbox. Guardar archivos de URL en tu Dropbox te permite:
    • Organizar marcadores en tu Dropbox. En lugar de utilizar marcadores de navegador, que solo aparecen en un navegador y dispositivo específicos, puedes guardar los sitios web más visitados como archivos de URL en tu Dropbox. De esta forma podrás acceder a tus marcadores desde allá donde hayas iniciado sesión en Dropbox.
    • Guardar sitios web para visitarlos después. ¿Has encontrado un artículo que te gustaría leer o una receta que te gustaría hacer? Guarda el sitio web como un archivo de URL y estará en tu Dropbox para cuando quieras utilizarlo.
    • ¿Cómo se añade una URL a mi Dropbox?
      Para añadir una URL a tu Dropbox, arrastra y suelta la URL en la ventana del navegador donde ya hayas iniciado sesión en tu cuenta de Dropbox. Por ahora solo se pueden guardar archivos de URL en el sitio web de Dropbox.
  • Editar archivos con Microsoft Office: al abrir un archivo de Microsoft Office (documento, hoja de cálculo o presentación) en la aplicación de Dropbox para móviles, verás un botón de edición nuevo que permite abrir el archivo directamente en la aplicación de Microsoft Office pertinente para su edición. Cuando hayas terminado, podrás guardar el archivo de nuevo en Dropbox. Si aún no tienes instalada la versión más reciente de las aplicaciones de Dropbox y Office en tu dispositivo móvil, sigue los pasos siguientes para empezar. 
  • Configurar una fecha límite para mi solicitud de archivos: si utilizas Dropbox Pro o eres miembro de un equipo de Dropbox para empresas, puedes configurar una fecha límite para una solicitud de archivos. Por ejemplo, probablemente un profesor que recoja trabajos a través de una solicitud de archivos querrá configurar una fecha límite para la entrega de estos. Debes saber lo siguiente sobre las fechas límite:
    • Las fechas límite se pueden configurar para un día y una hora específicos.
    • Se puede establecer un periodo de gracia y que cualquier envío recibido durante ese periodo se guarde en una carpeta llamada Subidas fuera de plazo.
    • Puedes ver y gestionar las fechas límite de tus solicitudes de archivos desde la pestaña Solicitudes de archivos.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s