Marqueting · YouTube

Webos fritos: la cuina per a tots / la cocina para todos

Aquesta setmana passem a presentar-vos un canal de cuina molt popular (compta amb més de 12.500 seguidors): Webos Fritos.
A mi me apasiona la cocina y sus ingredientes, y a mi marido la fotografía y el buen comer, en mi madre encuentro una estupenda compenetración entre las cacerolas y en mis hijas una enorme paciencia, y es así como sale adelante este proyecto de webos fritos, que nace el 1 de Diciembre de 2007.

Així es presenta la Su i el seu marit a la pàgina web Webos Fritos. Les xarxes socials i la seva pàgina web són un bon exemple de la força d’Internet per arribar al seu públic. El seu gran nombre de seguidors poden trobar al seu web:
  • Receptes tradicionals de la Manxa, receptes familiars “cuinant amb aquest afecte i dedicació dels temps d’abans.”
  • Animar les ànimes esgarriades de la cuina, perquè quan vegin un plat que els vingui de gust, s’animin a fer-ho. Cuinar és molt fàcil, i per a un acabat magnífic sol són necessaris uns bons ingredients i una mica de cura en els detalls. Menjar cal menjar, així que posats a menjar, millor bé que mal.
  • Intentar incentivar el menjar casolà i mitigar en certa manera les presses que portem tots, que moltes vegades fan que mengem malament i molt precuinat.
  • Dedicar una mica de temps a cuinar amb les més petits i amb els adolescents, activitat que serà la llavor de la cuina d’aquí a uns anys.

¿Què es pot trobar al seu canal de YouTube? Video-receptes:

 

esp_ Esta semana pasamos a presentaros un canal de cocina muy popular (cuenta con más de 12.500 seguidores): Webos Fritos.

A mi me apasiona la cocina y sus ingredientes, y a mi marido la fotografía y el buen comer, en mi madre encuentro una estupenda compenetración entre las cacerolas y en mis hijas una enorme paciencia, y es así como sale adelante este proyecto de webos fritos, que nace el 1 de Diciembre de 2007.

Así se presenta Su y su marido en la página web Webos Fritos. Las redes sociales y su página web son un buen ejemplo de la fuerza de Internet para llegar a su público. Su gran número de seguidores pueden encontrar en su web:

  • Recetas tradicionales de La Mancha, recetas familiares “cocinando con ese cariño y dedicación de los tiempos de antes.”
  • Animar a las almas descarriadas de la cocina, para que cuando vean un plato que les apetezca, se animen a hacerlo. Cocinar es muy fácil, y para un acabado estupendo solo son necesarios unos buenos ingredientes y un poco de cuidado en los detalles. Comer hay que comer, así que puestos a comer, mejor bien que mal.
  • Intentar incentivar la comida casera y mitigar en cierto modo las prisas que llevamos todos, que muchas veces hacen que comamos mal y mucho precocinado. 
  • Dedicar un poco de tiempo a cocinar con las más pequeños y con los adolescentes, actividad que será la semilla de la cocina dentro de unos años.

¿Y qué podemos encontrar en su canal de YouTube? Pues es evidente, videorecetas.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s