xarxes socials

Casos d’èxit lleidatans a les xarxes socials / Casos de éxito leridanos en las redes sociales

Avui ens fem ressó d’un post a la plataforma Surtdecasa.

Tenir pàgina web és imprescindible. De ben segur que si sou empresaris, emprenedors o autònoms heu sentit aquesta frase. Però avui en dia, aquesta frase ja ha quedat obsoleta. Tenir web és bàsic, com tenir telèfon o targeta de presentació, ara és imprescindible estar present a les xarxes socials. Les empreses i emprenedors lleidatans ho saben i per això avui us exposem tres casos d’èxit a les nostres terres en comunicació 2.0.

Postureig de Lleida: un dels fenòmens més importants que ha viscut Ponent els darrers temps a nivell comunicatiu és el naixement, èxit i consolidació de la pàgina de Facebook #PostureigLleida. Amb més de 15.000 seguidors (i creixent en fer aquesta informació), el lloc web s’ha convertit en la pàgina d’humor de referència a Ponent. El Sr. Postu és un de les personalitats lleidatanes de referència que, a més de combinar l’humor amb intel·ligència i defensar les terres Ponent, també aprofita el seu “èxit” per tirar endavant propostes solidàries com la venda de xapes en benefici d’Adimalleida (Associació de Dones Intervingudes de Mama), pels afectats de càncer de pròstata, per a les persones sense llar Arrels-Sant Ignasi, en benefici de protectores d’animals lleidatanes, Creu Roja, Càritas de Lleida o Down Lleida. El fenomen també compta amb perfil a Twitter (@PostureigLleida) amb 3.274 seguidors i Instagram amb 2.863 followers. Què espereu per seguir-lo i per apuntar-vos al #‎FruitaDeLleidaChallenge?

Clos Pons: el segon cas a estudiar és la bodega Clos Pons, ubicada a l’Albagés. Aquesta bodega, que forma part del grup Pons, ha sabut adaptar-se perfectament a la comunicació 2.0. En donen fe els 1.734 seguidors del seu compte de Twitter @ClosPons (a l’edició d’aquesta informació), així com els prop de 500 fans de la seva pàgina de Facebook, el seu canal de YouTube o el seu blog amb les darrers noticies de l’empresa. Aquesta bodega compagina a la perfecció la comunicació tradicional com són les visites guiades amb un recorregut per la seva història i instal·lacions, amb proximitat i de manera plana i clara, i les intel·ligents degustacions o cates, amb les darreres novetats en social media: una pàgina web clara i informativa, concursos a les xarxes socials, informació actualitzada, proximitat als mitjans. En què pot millorar encara més? Potser apostar per la xarxa de les imatges, Instagram, per mostrar instantànies impactants del món del vi, i millorar el posicionament a Google. Un petit concurs, en quina posició apareix la bodega Clos Pons al cercador si posem bodega Lleida?

Borges: per acabar, tenim el cas de la multinacional de l’oli, els fruits secs, vinagres… l’empresa Borges. Tàrrega va veure néixer aquesta empresa de la mà de la família Pont Creus. Més d’un segle després, l’empresa compta amb una important representació a les xarxes socials: Facebook (8.767 seguidors), Twitter @Borges_es (3.143 seguidors),  Pinterest (57 followers), YouTube i un blog molt actualizat. L’empresa té presència en tot el món i compta amb un web en diferents idiomes, però potser hauria de treballar més en la comunicació 2.0 per aconseguir fer arribar el seu missatge a tothom. Coneixeu el seu apartat de receptes?

http://skywat.com/imagenes-compartidas-en-las-redes-sociales/

esp_Hoy nos hacemos eco de un post en la plataforma  Surtdecasa.

Tener página web es imprescindible. Seguro que si sois empresarios, emprendedores o autónomos habéis oído esta frase. Pero hoy en día, esta frase ya ha quedado obsoleta. Tener web es básico, como tener teléfono o tarjeta de presentación, ahora es imprescindible estar presente en las redes sociales. Las empresas y emprendedores leridanos lo saben y por eso hoy os exponemos tres casos de éxito en nuestras tierras en comunicación 2.0.

Postureig de Lleida: uno de los fenómenos más importantes que ha vivido Ponente los últimos tiempos a nivel comunicativo es el nacimiento, éxito y consolidación de la página de Facebook #PostureigLleida. Con más de 15.000 seguidores (y creciente en hacer esta información), el sitio web se ha convertido en la página de humor de referencia a Poniente. El Sr. Postura es uno de las personalidades leridanas de referencia que, además de combinar el humor con inteligencia y defender las tierras Poniente, también aprovecha su “éxito” para sacar adelante propuestas solidarias como la venta de chapas en beneficio de Adimalleida (Asociación de Mujeres Intervenidas de Mama), por los afectados de cáncer de próstata, para las personas sin hogar RaícesSan Ignacio, en beneficio de protectoras de animales leridanas, Cruz Roja, Cáritas de Lleida o Down Lleida. El fenómeno también cuenta con perfil en Twitter (PostureigLleida) con 3.274 seguidores y Instagram con 2.863 followers. ¿Qué esperáis para seguirlo y para apuntaros al # FruitaDeLleidaChallenge?

Clos Pons: el segundo caso a estudiar es la bodega Clos Pons, ubicada en la Albagés. Esta bodega, que forma parte del grup Pons, ha sabido adaptarse perfectamente a la comunicación 2.0. Dan fe los 1.734 seguidores de su cuenta de TwitterClosPons (en la edición de esta información), así como los cerca de 500 fans de su página de Facebook, su canal de YouTube o su blog con las últimos noticias de la empresa. Esta bodega compagina a la perfección la comunicación tradicional como son las visitas guiadas con un recorrido por su historia e instalaciones, con proximidad y de manera plana y clara, y las inteligentes degustaciones o catas, con las últimas novedades en social media: una página web clara e informativa, concursos en las redes sociales, información actualizada, proximidad a los medios. En qué puede mejorar aún más? Quizás apostar por la red de las imágenes, Instagram, para mostrar instantáneas impactantes del mundo del vino, y mejorar el posicionamiento en Google. Un pequeño concurso, en qué posición aparece la bodega Clos Pons al buscador si ponemos bodega Lleida?

Borgespor último, tenemos el caso de la multinacional del aceite, los frutos secos, vinagres la empresa Borges. Tàrrega vio nacer esta empresa de la mano de la familia Puente Cruces. Más de un siglo después, la empresa cuenta con una importante representación en las redes sociales: Facebook (8.767 seguidores), TwitterBorges_es (3.143 seguidores),  Pinterest (57 followers), YouTube y un blog muy actualizado. La empresa tiene presencia en todo el mundo y cuenta con una web en diferentes idiomas, pero quizá debería trabajar más en la comunicación 2.0 para conseguir hacer llegar su mensaje a todo el mundo. Conozca su apartado de recetas?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s