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Com decidir programar la teva campanya de publicitat? / ¿Cómo decidir programar tu campaña de publicidad?

En les campanyes de publicitat online (és a dir, a Google Adwords, Facebook, Twitter…) cal programar el grup d’anuncis segons els objectius, les paraules claus, el target… però també cal decidir el pressupost de la campanya. És en aquest punt on cal decidir quina campanya fem: segons Cost Per Clic (CPC) o segons Cost Per Impressió (CPM). Com escollir?

  • CPC: el Cost Per Clic, com el seu nom indica, consta en què només es paguen els anuncis en què el públic clica a sobre. Sembla a priori una bona proposta. És recomanable per a campanyes que comencen, campanyes en que es volen vendre productes.
  • CPM: el Cost Per Impressió, en canvi, es paga per les impressiones visualitzades amb independència o no dels clics dels usuaris. S’aconsella en campanyes amb molt d’èxit, on els usuaris cliquen sovint a l’anunci, per què per exemple s’ofereix un concurs o promoció. En aquests casos es paga pel total de les impressions de la campanya.

Ja ho saps, si has de posar en marxa una campanya de publicitat a les xarxes socials, has de tenir en compte aquests dos tipus de programació per decidir quina campanya posaràs en marxa. amigosesp_ En las campañas de publicidad online (es decir, en Google Adwords, Facebook, Twitter …) hay que programar el grupo de anuncios según los objetivos, las palabras claves, el target … pero también hay que decidir el presupuesto de la campaña. Es en este punto donde hay que decidir qué campaña hacemos: según Coste Por Clic (CPC) o según Coste Por Impresión (CPM). Cómo escoger?

  • CPC: el Coste Por Clic, como su nombre indica, consta en el que sólo se pagan los anuncios en los que el público clica encima. Parece a priori una buena propuesta. Es recomendable para campañas que empiezan, campañas en que se quieren vender productos.
  • CPM: el Coste Por Impresión, en cambio, se paga por las impresiones mostradas con independencia o no de los clics de los usuarios. Se aconseja en campañas con mucho éxito, donde los usuarios clican menudo en el anuncio, por qué por ejemplo se ofrece un concurso o promoción. En estos casos se paga por el total de las impresiones de la campaña.

Ya lo sabes, si tienes que poner en marcha una campaña de publicidad en las redes sociales, debes tener en cuenta estos dos tipos de programación para decidir qué campaña pondrás en marcha.

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