google

Saps què és el Quality Score? / ¿Sabes que es el Quality Score?

Quality Score o la seva traducció al català, Nivell de Qualitat, és una variable utilitzada pel servei de publicitat de Google, AdWords, per calcular el valor i qualitat dels teus anuncis en el cercador. En concret aquesta mètrica ajuda als creadors de la campanya a analitzar si les paraules clau escollides per posicionar l’anunci té o no bona qualitat i per tant, el nostre anunci arribarà a tenir èxit. En el càlcul del nivell de qualitat d’una campanya intervenen diferents elements com les paraules clau, els anuncis … Quality Score és un factor molt importants ja que determina un valor d’1 a 10 a cada paraula clau, coincidint els valors més alts amb la màxima qualitat possible.

Un nivell de qualitat alt pot col·locar el teu anunci per sobre de l’anunci de la competència fent que paguis menys per cada clic i per contra, un anunci amb un valor baix produirà menys bona ubicació de l’anunci i que estiguis per sota de la competència.

La utilització del Quality Score permet a Google assegurar un bon nivell de qualitat i de rellevància per als anuncis que apareixen en els seus llocs. D’aquesta manera, Google intenta beneficiar totes les parts implicades. D’una banda, millora l’experiència dels usuaris en oferir anuncis rellevants per a les seves recerques. I per l’altre ajuda als anunciants a crear millor campanyes i grups d’anuncis.

Quality Score

esp_  El Quality Score o su traducción en español, Nivel de Calidad, es una variable utilizada por el servicio de publicidad de Google, Adwords, para calcular el valor y calidad de tus anuncios en el buscador. En concreto esta métrica ayuda a los creadores de la campaña a analizar si las palabras clave escogidas para posicionar el anuncio tiene o no buena calidad y por tanto, nuestro anuncio llegará a tener éxito.  En el cálculo del nivel de calidad de una campaña intervienen diferentes elementos como las palabras clave, los anuncios… El Quality Score es un factor muy importantes puesto que determina un valor de 1 a 10 a cada palabra clave, coincidiendo los valores más altos con la máxima calidad posible.

Un nivel de calidad alto puede colocar tu anuncio por encima del anuncio de la competencia haciendo que pagues menos por cada click y por el contrario, un anuncio con un valor bajo producirá menos buena ubicación del anuncio y que estés por debajo de la competencia. 

La utilización del Quality Score permite a Google asegurar un buen nivel de calidad y de relevancia para los anuncios que aparecen en sus sitios. De esta manera, Google intenta beneficiar a todas las partes implicadas. Por un lado, mejora la experiencia de los usuarios al ofrecerles anuncios relevantes para sus búsquedas.  Y por el otro ayuda a los anunciantes a crear mejor campañas y grupos de anuncios.

Fuente: Artículo M746. El Quality Score de las campañas de Adwords, Rubén Alcaraz; Cristòfol Rovira (dir.). Máster en Buscadores. Barcelona: Área de Ciencias de la Documentación. Departamento de Comunicación. Universidad Pompeu Fabra.

http://www.masterenbuscadores.com 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s