Publicitat

Native Ads: els anuncis que venen / los anuncios que vienen

Native Ads (Native Advertising) és una forma de publicitat en línia que coincideix amb la forma i la funció de la plataforma en la qual apareix. Per exemple, un article escrit per un anunciant per promoure el seu producte, però l’ús de la mateixa manera que un article escrit pel personal editorial. La paraula natiu” es refereix a la coherència del contingut amb altres mitjans de comunicació a la plataforma. Aquesta és la descripció que ofereix la Wikipedia sobre la cada cop més recent incorporació de la publicitat als mitjans online de manera poc intrusiva.

Es tracta de la publicitat amb més projecció i que més impactarà els propers mesos. D’aquesta manera les empreses i marques creen contingut d’interès i de qualitat pels usuaris sense envair els mitjans. Es tracta de publicitat subliminal, amb un enfocament, format i contingut propi del mitjà on es publica. Es podria dir que és l’herència de la publicitat patrocinada típica dels mitjans offline, adaptats a les capacitats i serveis disponibles a Internet.

Alguns exemples són els productos promocionats a Twitter com les tendències, les històries patrocinades a Twitter o els vídeo anuncis a YouTube.

http://news.solvemedia.com/post/37787487410/native-advertising-in-context-infographic
http://news.solvemedia.com/post/37787487410/native-advertising-in-context-infographic

esp_ Native Ads (Native Advertising) es una forma de publicidad en línea que coincide con la forma y la función de la plataforma en la que aparece. Por ejemplo, un artículo escrito por un anunciante para promover su producto, pero el uso de la misma manera que un artículo escrito por el personal editorial. La palabra “nativo” se refiere a la coherencia del contenido con otros medios de comunicación en la plataforma. Esta es la descripción que ofrece la Wikipedia sobre la cada vez más reciente incorporación de la publicidad en los medios online de manera poco intrusiva.

Se trata de la publicidad con más proyección y que más impactará los próximos meses. De esta manera las empresas y marcas crean contenido de interés y de calidad para los usuarios sin invadir los medios. Se trata de publicidad subliminal, con un enfoque, formato y contenido propio del medio donde se publica. Se podría decir que es la herencia de la publicidad patrocinada típica de los medios offline, adaptados a las capacidades y servicios disponibles en Internet. 

Algunos ejemplos son los productos promocionados en Twitter como las tendencias, las historias patrocinadas en Twitter o los video anuncios en YouTube.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s