Marqueting · Publicitat

Marqueting: de què es queixen els usuaris / Marketing: de qué se quejan los usuarios

Els set pecats capitals del mal màrqueting per a la Federació Mundial d’Anunciants (WFA), és a dir, el que més molesta als usuaris és:

1.- Malestar amb la publicitat: un gran nombre d’usuaris expressa que no li agrada la publicitat. La longitud de les pauses publicitàries o el context dels anuncis són alguns dels motius que causen queixes.

2.- Interrupció: tot i que els consumidors saben que la publicitat ajuda a pagar el contingut que gaudeixen, en general volen que els anunciants facin un esforç per fer que el seu màrqueting sigui menys irritant. Entre els continguts en els quals més molesten les pauses publicitàries estan l’emissió d’esports en directe o les sèries.

3.- Incongruència: moltes marques escullen moments i targets equivocats per llançar els seus missatges.

4.- Engany: els consumidors volen que les marques diguin sempre la veritat.

5.- Excés: moltes pauses publicitàries i de vegades algunes que són massa llargues. La interrupció freqüent pot crear irritació amb tots els anuncis que s’emeten durant un tall publicitari.

6.- Mala targetización: de vegades fallen els algoritmes que s’utilitzen per aconseguir a les persones desitjades. Això és una cosa que molesta a la xarxa.

7.-Escassa qualitat: molts anuncis són pobres en creativitat i acaben enfadant als consumidors. En aquest sentit, la WFA recomana als anunciants prioritzar la qualitat sobre la quantitat.

esp_ Los siete pecados capitales del mal marketing para la Federación Mundial de Anunciantes (WFA), es decir, lo que más molesta a los usuarios es:

1.- Malestar con la publicidad: un gran número de usuarios expresa que no le gusta la publicidad. La longitud de las pausas publicitarias o el contexto de los anuncios son algunos de los motivos que causan quejas.

2.- Interrupción: a pesar de que los consumidores saben que la publicidad ayuda a pagar el contenido que disfrutan, en general quieren que los anunciantes hagan un esfuerzo por hacer que su marketing sea menos irritante. Entre los contenidos en los que más molestan las pausas publicitarias están la emisión de deportes en directo o las series.

3.- Incongruencia: muchas marcas escogen momentos y targets equivocados para lanzar sus mensajes.

4.- Engaño: los consumidores quieren que las marcas digan siempre la verdad.

5.- Exceso: muchas pausas publicitarias y a veces algunas que son demasiado largas. La interrupción frecuente puede crear irritación con todos los anuncios que se emitan durante un corte publicitario.

6.- Mala targetización: a veces fallan los algoritmos que se utilizan para alcanzar a las personas deseadas. Esto es algo que molesta en la red.

7.-Escasa calidad: muchos anuncios son pobres en creatividad y terminan enfadando a los consumidores. En este sentido, la WFA recomienda a los anunciantes priorizar la calidad sobre la cantidad.

Fuente: marketingnews.es

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s