google

Publicitat gratuita a Google per a ONGs / Publicidad gratuitat en Google para ONGs

Google Ad Grants és l’edició sense ànim de lucre d’AdWords, l’eina publicitària de Google. Google Ad Grants permet a les organitzacions sense ànim de lucre promocionar les seves activitats i iniciatives a Google mitjançant un crèdit de 10.000 USD mensuals en publicitat del seu servei AdWords™.  Per saber si pots participar al programa, cal visitar Centre d’ajuda de Google Ad Grants. Si compleixes els criteris, pots enviar una sol·licitud de Grantspro. Tarden uns 30 dies en contestar a la sol·licitud. .

Els beneficiaris del servei poden crear i administrar els seus propis comptes d’AdWords com la resta d’anunciants de pagament, però tenen algunes restriccions:

  • Pressupost diari de 329 USD, 10.000 USD mensuals.
  • El cost per clic (CPC) màxim limitat 2 USD.
  • Només en campanyes segmentades per paraules clau.
  • Només poden aparèixer a les pàgines de recerca de Google (no a Display).
  • Només es poden incloure anuncis de text.

Google Ad Grants

esp_ Google Ad Grants es la edición sin ánimo de lucro de AdWords, la herramienta publicitaria online de Google. Google Ad Grants permite a las organizaciones sin ánimo de lucro promocionar sus actividades e iniciativas en Google mediante un crédito de 10.000 USD mensuales en publicidad de AdWords™ (es decir, en especie) para promocionar sus misiones e iniciativas en las páginas de resultados de búsqueda de Google.  Para saber si puedes participar en el programa Grantspro, visita el Centro de ayuda de Google Ad Grants. Si cumples los criterios de elegibilidad, puedes enviar una solicitud de Grantspro. Ten en cuenta que tardan unos 30 días en la revisión de la propuesta desde la fecha de envío. 

Los beneficiarios de Google Ad Grants reciben publicidad de AdWords gratuita para anunciarse en las páginas de resultados de búsqueda de Google. Pueden crear y administrar sus propias cuentas de AdWords al igual que los anunciantes de pago, aunque se les aplican las siguientes restricciones:

  • El presupuesto diario es de 329 USD, lo que equivale a unos 10.000 USD mensuales.
  • El coste por clic (CPC) máximo está limitado a 2 USD.
  • Solo pueden utilizar campañas segmentadas por palabras clave.
  • Solo pueden aparecer en las páginas de resultados de búsqueda de Google.
  • Solo pueden incluir anuncios de texto.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s