Twitter

Twitter Ads

Twitter també ha vist el potencial de la publicitat a les xarxes socials, per això, des de l’any passat va posar en marxa el seu servei Twitter Ads. Com Facebook, la xarxa social del pardalet aposta per oferir aquest servei a usuaris i empreses per a publicar anuncis dirigits a un públic segmentat (amb unes característiques ben definides), atractius amb imatges potents i poc intrusius a la xarxa, els anuncis apareixen al timeline de l’usuari com les piulades de les persones a qui segueix.

La creació de la campanya és ràpida de fer seguint els passos indicats per la xarxa social. El primer d’ells és l’objectiu de l’anunci:

  • Seguidors
  • Clics o conversions a la pàgina web
  • Engagement d’un tuit
  • Seguiment d’una aplicació
  • Guanyar  clients

Twitter disposa de formularis per a fer la campanya, després cal seguir la campanya amb cura. Qualsevol usuari de Twitter pot crear un anunci, però només serà possible si el compte tenen un mínim de popularitat, és a dir, perfil complet, antiguitat i interaccions (https://support.twitter.com/articles/20170226-pautas-de- perfilde-anuncisde-twitter). Si no es compleix això, llavors només és possible crear una campanya si el compte realitza una despesa de 4.000 € mensuals.

Twitter Ads

esp_ Twitter también ha visto el potencial de la publicidad en las redes sociales, por ello, desde el año pasado puso en marcha su servicio Twitter Ads. Como Facebook, la red social del pajarito apuesta por ofrecer este servicio a usuarios y empresas para publicar anuncios dirigidos a un público segmentado (con unas características bien definidas), atractivos con imágenes potentes y poco intrusivos en la red, los anuncios aparecen en el timeline del usuario como los twitts de las personas a las que sigue.

La creación de la campaña es rápida de hacer siguiendo los pasos indicados por la red social. El primero de ellos es el objetivo del anuncio:

  • Seguidores
  • Clics o conversiones en la página web
  • Engagement de un tuit
  • Seguimiento de una aplicación
  • Ganar clientes

Twitter dispone de formularios para hacer la campaña, después hay que seguir la campaña con cuidado. Cualquier usuario de Twitter puede crear un anuncio, pero sólo será posible si la cuenta tiene un mínimo de popularidad, es decir, perfil, antigüedad e interacciones (https://support.twitter.com/articles/20170226-pautas-de- perfilde-anuncisde-twitter). Si no se cumple esto, entonces sólo es posible crear una campaña si la cuenta realiza un gasto de 4.000 € mensuales.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s