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SEO per a novatos / SEO para novatos

La majoria de persones que introdueixen una paraula en un cercador volen trobar el resultat en les cinc primeres respostes de la recerca. Erròniament, l’usuari considera que és millor l’enllaç posicionat el primer. I encara que aquesta no és la realitat, hem d’entrar en el joc per figurar entre els deu primers llocs. Per això, hem d’entendre que un cercador presenta i ordena els resultats seguint determinades regles matemàtiques o algorismes.

La majoria dels cercadors actuals es basen en un programari que visita o “es mou” per la Xarxa a través dels links (hipervincles). El robot arriba a una pàgina web, llegeix la informació i passa a una altra a través d’un enllaç ia una altra i una altra i així successivament. Aquest és un procés continuat i infinit que li permet veure milers de pàgines al dia. Per aquest motiu, un dels trucs per posicionar-se en un cercador és tenir pàgines llegibles per al robot (programes com Flash i Javascript no permeten aquest rastreig) i utilitzar els hipervincles com enllaços que permeten que el robot circuli i visiti la nostra web. És a dir, és recomanable que la web tingui links d’altres llocs, ja siguin de restaurants de la pròpia cadena com de webs relacionades (proveïdors, clients, revistes del sector, etc).

També és important saber o intuir amb quines paraules ens busquessin a Internet. És evident que la nostra marca ha de ser visible però qui coneix el nostre nom ja sabrà com buscar-nos. Hem d’ampliar horitzons i captar nous clients. Per tant, hem de pensar què pot buscar un potencial que li faci arribar fins a nosaltres. Ens referim a paraules o grups de paraules com “pizza”, “restaurant italià”, “menjar italià” … Hi ha eines gratuïtes com Google Adwords Keyword Tool que permeten provar grups de paraules i saber la seva popularitat en els cercadors. Un cop localitzades les frases clau, han de ser degudament col.locades en els títols de les pàgines, en els titulars, en el propi text, en els enllaços interns, a la URL i fins i tot poden incorporar-se en les imatges.

Una altra de les formes de ser visible és aparèixer en els resultats patrocinats. Al cap i a la fi, es tracta de publicitat pura i dura i hem d’exigir màxima visibilitat ja inclosa en el preu. La publicitat en els cercadors és de pagament invers, és a dir, es paga pels resultats obtinguts, pel nombre de visites efectuades des de l’enllaç publicitat al cercador.

 

diarioandaluz.com
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esp_ La mayoría de personas que introducen una palabra en un buscador buscan el resultado en las cinco primeras respuestas de la investigación. Erróneamente, el usuario considera que es mejor el enlace posicionado el primero. Y aunque esta no es la realidad, tenemos que entrar en el juego para figurar entre los diez primeros puestos. Por ello, debemos entender que un buscador presenta y ordena los resultados siguiendo determinadas reglas matemáticas o algoritmos.

La mayoría de los buscadores actuales se basan en un software que visita o se mueve” por la Red a través de los links (hipervínculos). El robot llega a una página web, lee la información y pasa a otra a través de un enlace ya otra y otra y así sucesivamente. Este es un proceso continuado e infinito que le permite ver miles de páginas al día. Por este motivo, uno de los trucos para posicionarse en un buscador es tener páginas legibles para el robot (programas como Flash y Javascript no permiten este rastreo) y utilizar los hipervínculos como enlaces que permiten que el robot circule y visite nuestra web. Es decir, es recomendable que la web tenga links de otros lugares, ya sean de restaurantes de la propia cadena como de webs relacionadas (proveedores, clientes, revistas del sector, etc).

También es importante saber o intuir con qué palabras nos buscaran en Internet. Es evidente que nuestra marca debe ser visible pero quien conoce nuestro nombre ya sabrá cómo buscarnos. Debemos ampliar horizontes y captar nuevos clientes. Por lo tanto, debemos pensar que puede buscar un potencial que le haga llegar hasta nosotros. Nos referimos a palabras o grupos de palabras como pizza“, “restaurante italiano“, “comida italiana” Existen herramientas gratuitas como Google Adwords Keyword Tool que permiten probar grupos de palabras y saber su popularidad en los buscadores. Una vez localizadas las frases clave, deben ser debidamente colocadas en los títulos de las páginas, en los titulares, en el propio texto, en los enlaces internos, en la URL e incluso pueden incorporarse en las imágenes.

Otra de las formas de ser visible es aparecer en los resultados patrocinados. Al fin y al cabo, se trata de publicidad pura y dura y debemos exigir máxima visibilidad ya incluida en el precio. La publicidad en los buscadores es de pago inverso, es decir, se paga por los resultados obtenidos, por el número de visitas efectuadas desde el enlace publicidad en el buscador.

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