social media

La reinvenció del supermercat online / La reinvención del supermercado online

Mentre els consumidors i operadors espanyols es mostren encara reticents al canal de compra en línia dels supermercats, als Estats Units sorgeix un nou model de negoci que facilita la vida “al que paga”: Instacart.

Sense magatzems, ni costos fixos en fastuoses instal·lacions ni personal (té una plantilla de 10 empleats), el client pot configurar la seva cistella de la compra en diversos supermercats d’una ciutat i aquesta empresa s’encarrega de fer-te arribar la comanda de diversos súpers en poc temps. La idea és seductora per a tots; sobretot quan la comanda es serveix a la mateixa tarda o demà, fins i tot en el termini d’una hora i, a partir de 35 $ el transport és gratuït. Per a això disposen d’un “exèrcit” de 200 persones que “li fan la compra” al client i  la porten a casa.

Sembla difícil la implantació d’aquest servei a Espanya, on la compra on-line en alimentació no molt èxit. Encara que hi ha algunes aplicacions, com Carritus que et permet conèixer en què supermercat teva compra serà més econòmica amb una mateixa llista de productes.

http://www.tumblr.com/search/goodgamers
http://www.tumblr.com/search/goodgamers

esp_ Mientras que los consumidores y operadores españoles se muestran todavía reacios al canal de compra on-line de los supermercados, en Estados Unidos surge un nuevo modelo de negocio que facilita la vida “al que paga”: Instacart.

Sin almacenes, ni costes fijos en fastuosas instalaciones ni personal (tiene una plantilla de 10 empleados), el cliente puede configurar su cesta de la compra en varios supermercados de una ciudad  y esta empresa se encarga de hacerte llegar el pedido de varios supers en poco tiempo. La idea es seductora para todos; máxime cuando el pedido se sirve en la misma tarde o mañana, incluso en el plazo de una hora y, a partir de 35 $, el transporte es gratuito. Para ello disponen de un “ejército” de 200 personas que “le hacen la compra” al cliente y se lo llevan a casa por sus propios medios.

Parece difícil la implantación de este servicio en España, donde la compra on-line de alimentación no tiene mucho éxito. Aunque existen algunas aplicaciones, como Carritus que te permite conocer en que supermercado tu compra será más económica con una misma lista de productos.

Fuente: granconsumo.tv

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s