Estadísticas · Marqueting

Aprofita els teus emailing / Aprovecha tus emailing

Tens clar per a què envies periòdicament newsletters als teus contactes? Has de tenir un objectiu explícit, més enllà de l’expectativa que tots ens fem de donar a conèixer els nostres productes, els nostres serveis i les nostres activitats esperant que ells ens cridin per comprar o contractar-nos.

Cal que quan envies els teus mails als teus contactes estiguis atent a les estadístiques per veure quantes persones els van obrir. La plataforma tecnològica que facis servir per enviar les teves mails ha oferir-aquesta informació. Si no te la brinda, és hora que canviïs per una que sí ho faci.

No n’hi ha prou amb saber quants dels teus contactes van obrir el mail (la “taxa d’obertura”). Has analitzar quantes persones van fer CLIC en els links o enllaços que vas incloure al mail, que van ser les persones que van fer CLIC i en quins dels links ho van fer.

humorbrenes.blogspot.com
humorbrenes.blogspot.com

esp._¿Tienes claro para qué envías periódicamente newsletters a tus contactos? Debes tener un objetivo explícito, más allá de la expectativa que todos nos hacemos de dar a conocer nuestros productos, nuestros servicios y nuestras actividades esperando que ellos nos llamen para comprarnos o contratarnos.

Es necesario que cuando envías tus mails a tus contactos estes atento a las estadísticas para ver cuántas personas los abrieron. La plataforma tecnológica que uses para enviar tus mails debe brindarte esa información. Si no te la brinda, es hora de que cambies por una que sí lo haga.

No es suficiente con saber cuántos de tus contactos abrieron el mail (la “tasa de apertura”). Debes analizar cuántas personas hicieron CLIC en los links o enlaces que incluiste en el mail, quienes  fueron las personas que hicieron CLIC y en cuáles de los links lo hicieron.

Font: Concepto lateral

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s