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Twitter i la seva guia per a empreses / Twitter y su guia para empresas

Twitter ha llançat una guia per ajudar a petits empresaris a entendre com utilitzar Twitter de la millor manera. La guia de Twitter per a empreses recull, al llarg de 4 capítols, una sèrie de consells i idees perquè una empresa pugui connectar amb els seus clients, amplificar el seu missatge i, finalment, créixer.

Deu passos per augmentar el teu nivell d’interacció:

  1. Vols més seguidors? Pregunta. Estableix un objectiu i demana als teus seguidors que t’ajudin fent retuit teva sol·licitud. Posa el teu @ nomusuari a la botiga, en les teves targetes de visita i en la teva paqueteria per aconseguir més seguidors.
  2. Simplifica la teva pàgina de perfil. Facilita a la gent que trobi la informació bàsica sobre la teva empresa incloent una descripció clara, una adreça i un enllaç al teu lloc web en el teu perfil.
  3. Escolta. Utilitza la nostra funció de cerca o una aplicació gratuïta com TweetDeck per controlar el que els usuaris estan dient sobre tu i sobre el teu sector.
  4. Respon, reacciona, retwitteja. Reaccionar en temps real als comentaris és molt important. Fer cas omís del comentari d’un seguidor pot portar a una reacció pitjor. Si gestiones els comentaris negatius pots convertir a un client descontent al teu fan numero.
  5. Twitteja regularment. Quan trobis el ritme de Tweets que millor funcioni per la teva empresa, mantén. Descarrega’t Twitter al teu dispositiu mòbil perquè et sigui més fàcil twittejar sobre la marxa.
  6. Prova i mesura. Els usuaris segueixen les marques per diferents raons. Prova i controla els diferents tipus de Tweets per veure quines generen el major índex de resposta per la teva empresa.
  7. Sigues humà. Les empreses que adopten un enfocament directe, autèntic i amable a Twitter aconsegueixen els majors nivells d’interacció.
  8. Dóna’ls alguna cosa més que paraules. Els Tweets amb fotos, vídeos, cites o enllaços són els més retwitteados. Tens un tauler d’anuncis graciós? Comparteix una foto diària per entretenir als teus seguidors.
  9. Promocions exclusives a Twitter. Llança una promoció per aconseguir que els teus seguidors piulin sobre tu. Intenta compartir un codi de descompte que es pugui utilitzar a la botiga o posa en marxa un concurs per premiar el millor Tweet del dia
  10. Sigues un líder d’opinió. Twittea sobre les teves idees, principis i passions. Connecta’t amb empreses i líders amb idees afins en el teu sector i assegura’t de fer referència a articles i compartir enllaços sobre el panorama general que tinguin a veure amb la teva empresa.
http://frasesimagenescompartir.blogspot.com.es/2013/05/chistes-alcoholicos-anonimos.html
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esp_ Twitter ha lanzado una guía para ayudar a dueños de pequeñas empresas a entender cómo usar Twitter de la mejor manera. La guía de Twitter para empresas recoge, a lo largo de 4 capítulos, una serie de consejos e ideas para que una empresa pueda conectar con sus clientes, amplificar su mensaje y, finalmente, crecer.

Diez pasos para aumentar tu nivel de interacción:

  1. ¿Quieres más seguidores? Pregunta. Establece un objetivo y pide a tus seguidores que te ayuden retwitteando tu
    solicitud. Pon tu @nombredeusuario en tu tienda, en tus tarjetas de visita y en tu paquetería para conseguir más seguidores.
  2. Simplifica tu página de perfil. Facilita a la gente que encuentre la información básica sobre tu empresa incluyendo una descripción clara, una dirección y un enlace a tu sitio web en tu perfil.
  3. Escucha. Utiliza nuestra función de búsqueda o una aplicación gratuita como TweetDeck para controlar lo que los usuarios están diciendo sobre ti y sobre tu sector.
  4. Responde, reacciona, retwittea. Reaccionar en tiempo real a los comentarios es muy importante. Hacer caso omiso del comentario de un seguidor puede llevar a una reacción peor. Si gestionas bien los comentarios negativos puedes convertir a un cliente descontento en tu mayor fan.
  5. Twittea regularmente. Una vez que encuentres el ritmo de Tweets que mejor funcione para tu empresa, mantenlo. Descárgate Twitter en tu dispositivo móvil para que te sea más fácil twittear sobre la marcha.
  6. Prueba y mide. Los usuarios siguen a las marcas por diferentes razones. Prueba y controla los diferentes tipos de Tweets para ver cuáles generan el mayor índice de respuesta para tu empresa.
  7. Sé humano. Las empresas que adoptan un enfoque directo, auténtico y amable en Twitter consiguen los mayores niveles de interacción.
  8. Dales algo más que palabras. Los Tweets con fotos, vídeos, citas o enlaces son los más retwitteados. ¿Tienes un tablón de anuncios gracioso? Comparte una foto diaria para entretener a tus seguidores.
  9. Promociones exclusivas en Twitter . Lanza una promoción para conseguir que tus seguidores twitteen sobre ti.
  10. Intenta compartir un código de descuento que se pueda utilizar en la tienda o pon en marcha un concurso para premiar el mejor Tweet del día.
  11. Sé un líder de opinión. Twittea sobre tus ideas, principios y pasiones. Conéctate con empresas y líderes con ideas afines en tu sector y asegúrate de hacer referencia a artículos y compartir enlaces sobre el panorama general que tengan que ver con tu empresa.

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