visibilitat

Vols aconseguir máxima visibilitat? / ¿Quieres lograr máxima visibilidad?

Comences el pla de comunicació 2.0 i entre els teus objectius principals es troba aconseguir màxima difusió, màxima visibilitat, arribar al màxim número possible de seguidors i potencials clients. Però com aconseguir-ho? Hi ha moltes llistes que et donaran les idees bàsiques, però aquí tens un consells bàsics.

  1. Xarxes socials: si vols que els missatges/noticies del teu web o blog arribin a més gent, han d’aparèixer els símbols de les xarxes socials (facebook, twitter, linkedin, pinterest…) a cada noticia, perquè el seguidor ho tingui el més fàcil possible per redistribuir, redifondre. Pensa en el teu seguidor com si fossis tu mateix, tens poc temps i tot ha de ser molt ràpid.
  2. Google: pensa en Google com en el teu cap i fes tot el possible perquè estigui content: SEO, SEM, paraules clau… i si pots utilitzar les seves eines com Google Adwords.
  3. Imatges amb noms adequats: si penges fotografies al teu blog o web, posa un nom adequat i que puguin apareixer a Google. També és una manera de redireccionar a seguidors.

Segueixes tu?

http://ecommerceymarketing.wordpress.com/2014/05/13/consejos-para-conseguir-compartir-tus-posts-mas-de-1-000-veces-en-las-redes-sociales/
http://ecommerceymarketing.wordpress.com/2014/05/13/consejos-para-conseguir-compartir-tus-posts-mas-de-1-000-veces-en-las-redes-sociales/

esp_Empiezas el plan de comunicación 2.0 y entre tus objetivos principales se encuentra conseguir máxima difusión, máxima visibilidad, llegar al máximo número posible de seguidores y potenciales clientes. Pero cómo lograrlo? Hay muchas listas que te darán las ideas, pero aquí tienes un consejos básicos.

  1. Redes sociales: si quieres que los mensajes / noticias de tu web o blog lleguen a más gente, deben aparecer los símbolos de las redes sociales ( facebook , twitter , linkedin , pinterest … ) a cada noticia , porque el seguidor lo tenga lo más fácil posible para redistribuir, redifundir. Piensa en tu seguidor como si fueras tú mismo, tienes poco tiempo y todo debe ser muy rápido.
  2. Google: piensa en Google como en tu jefey haz todo lo posible para que esté contento: SEO, SEM, palabras clave … y si puedes utilizar sus herramientas como Google Adwords.
  3. Imágenes con nombres adecuados: si cuelgas fotos a tu blog o web, pone un nombre adecuado y que puedan aparecer en Google. También es una manera de redireccionar a seguidores.
Sigues tu?

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