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Com fidelitzar clients? / ¿Cómo fidelizar clientes?

Una de les gran preocupacions i dels objectius de les empreses és mantenir els seus clients. Us proposem una serie de propostes per fidelitzar clients. Fidelitzar és aconseguir un client continuu, que no abandoni la nostra marca, perquè està satisfet amb el producte/servei. Fidelitzar clients ha de ser la màxima de l’empresa i a continuació, aconseguir nous clients. Són les 3 C: captar, convèncer i conservar. Com?

  • Canal de comunicació continuu amb els clientes: a través dels mitjans tradicionals com el contacte directe o el telèfon, però també gràcies a les noves xarxes socials. Escoltar i respondre són dos verbs claus.
  • Noves campanyes atractives i sorprenents: que sorprenguin als clients actuals i a la vegada, els faci mantenir la seva confiança en nosaltres.
  • Segmentació de campanyes: dividir les campanyes/nous llançaments per clients, segons les seves característiques. No tot és vàlid per tothom.
  • Valor afegit: sempre, sempre, sempre cal que el nostre producte o servei tingui un valor afegit respecte a la competència i cal que els nostres clients sapiguin quin és.
  • Mantenir la confiança: els clients no poden deixar de confiar en nosaltres, cal que pensin i creguin que estem sempre al seu costat.
  • I sobretot, oferir el servei adequat al que busquen.

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esp_ Una de las mayores preocupaciones y los objetivos de las empresas es mantener sus clientes. Os proponemos una serie de propuestas para fidelizar clientes. Fidelizar es conseguir un cliente continuo, que no abandone nuestra marca, porque está satisfecho con el producto / servicio. Fidelizar clientes debe ser la máxima de la empresa ya continuación, conseguir nuevos clientes. Son las 3 C: captar, convencer y conservar. ¿Cómo?

  • Canal de comunicación continuo con los clientes: a través de los medios tradicionales como el contacto directo o el teléfono, pero también gracias a las nuevas redes sociales. Escuchar y responder son dos verbos claves.
  • Nuevas campañas atractivas y sorprendentes: que sorprendan a los clientes actuales ya la vez, les haga mantener su confianza en nosotros.
  • Segmentación de campañas: dividir las campañas / nuevos lanzamientos para clientes, según sus características. No todo es válido para todos.
  • Valor añadido: siempre, siempre, siempre hay que nuestro producto o servicio tenga un valor añadido respecto a la competencia y es necesario que nuestros clientes sepan qué es.
  • Mantener la confianza: los clientes no pueden dejar de confiar en nosotros, hay que piensen y crean que estamos siempre a su lado.
  •   Y sobre todo, ofrecer el servicio adecuado a lo que buscan.


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