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Com afecten els colors al moment de fer la compra/Como afectan los colores en el momento de comprar

Els experts en màrqueting diuen que la gent subconscientment associen colors específics amb missatges socials o culturals específics. Saps que al supermercat o al centre comercial col·loquen els productes de manera estratègica per influir en les tevescompres? Avui us expliquem com 10 colors diferents afecten els nostres hàbits de compra.

Negre

El color de la sofisticació, dominant l’embalatge de maquillatge d’alta gamma i fins i tot pot fer que esl pintallavis de preu baix semblin més exclusiu. De fet, alguns supermercats tene una marca blanca “de luxe” on utilitzen un fons negre per donar aentendre que és de millor qualitat.

Blau

Gairebéa  tothom li agrada blau. No és d’estranyar ja que connota confiança i fiabilitat. És el color favorit per als logos de les institucions financeres, que tracten de fer que les persones se sentin segurs. El blau pot millorar la lleialtat del client. És curiós que, segons un estudi de l’any 2003 publicat al Journal of Business Research, hi ha un 15% més de probabilitats de que els clients tornin a les botigues amb colors blaus que que a les botigues decorades amb colors taronges.

Borgonya

Aquest color ens recorda totes les coses riques i refinades (pensa en el vi negre), així que no es sorprengui si l’edredó vermellós és més car que un de blanc d’un estil similar. El seu cosí prismàtic, de color marró, té connotacions similars de luxe.

Verd

Els minoristes solen emprar aquest color per atraure els clients amb mentalitat ecològica. Però recordeu: el fet que un article sigui verd no vol dir que sigui amigable amb el medi ambient.

Taronja

El color s’associa amb l’equitat i l’accessibilitat, de manera que trobareu a les botigues que ofereix una bona relació qualitat-preu.

Rosa

Aquest dolç  color té efectes calmants, segons un estudi publicat al Journal of Psiquiatria ortomolecular . Els científics van trobar que veient rosa alenteix el sistema endocrí de les persones i tranquil·litza els músculs tensos. Això pot influir en la teva cartera fent-te sentir relaxat i que sigui menys dolorós pagar amb diners en efectiu.

Us havíeu plantejat mai que els colors poden alterar el nostre impúls de compra? Us heu sentit identificats i identificades en algun moment?

www.otrolunes.com
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Esp.- Los expertos en marketing dicen que la gente subconscientemente asocian colores específicos con mensajes sociales o culturales específicos . ¿Sabes que en el supermercado o en el centro comercial colocan los productos de manera estratégica para influir en tus compras? Hoy os contamos como 10 colores diferentes afectan nuestros hábitos de compra .

Negro El color de la sofisticación, dominando el embalaje de maquillaje de alta gama e incluso puede hacer que esl pintalabios de precio bajo parezcan más exclusivo . De hecho , algunos supermercados tene una marca blanca ” de lujo ” donde utilizan un fondo negro para dar a entender que es de mejor calidad . Azul Casi todo el mundo le gusta azul . No es de extrañar ya que connota confianza y fiabilidad . Es el color favorito para los logos de las instituciones financieras , que tratan de hacer que las personas se sientan seguros . El azul puede mejorar la lealtad del cliente . Es curioso que , según un estudio de 2003 publicado en el Journal of Business Research , hay un 15 % más de probabilidades de que los clientes vuelvan a las tiendas con colores azules que que en las tiendas decoradas con colores naranjas . Borgoña Este color nos recuerda todas las cosas ricas y refinadas ( piensa en el vino tinto ) , así que no se sorprenda si el edredón rojizo es más caro que uno blanco de un estilo similar . Su primo prismático , de color marrón , tiene connotaciones similares de lujo . Verde Los minoristas suelen emplear este color para atraer a los clientes con mentalidad ecológica. Pero recuerde : el hecho de que un artículo sea verde no significa que sea amigable con el medio ambiente . Naranja El color se asocia con la equidad y la accesibilidad , de modo que encontrará en las tiendas que ofrece una buena relación calidad- precio . Rosa Este dulce color tiene efectos calmantes , según un estudio publicado en el Journal of Psiquiatría ortomolecular . Los científicos encontraron que viendo rosa ralentiza el sistema endocrino de las personas y tranquiliza los músculos tensos . Esto puede influir en tu cartera haciéndote sentir relajado y que sea menos doloroso pagar con dinero en efectivo . ¿Os habíais planteado nunca que los colores pueden alterar nuestro impulso de compra ? ¿Os habéis sentido identificados e identificadas en algún momento ?

Fuente: http://www.realsimple.com

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