Gmail

Desfer enviar un e-mail / Deshace enviar un mail

Quants cops has enviat un mail dient adjunto… i realment no has posat cap adjunt? T’has equivocat i has enviat un mail a qui no tocava? Gmail ens ofereix la possibilitat de desfer l’enviament d’aquest mail. Tot i que s’ha de ser molt ràpid.

Primer de tot cal accedir al nostre compte de Gmail, i un cop en ella, busquem a la part superior la pestanya Configuració. Després s’ha d’anar a la pestanya Labs. I anar desplaçant cap avall fins que trobem l’opció Desfer l’enviament. Marquem l’opció Habilita. I premem a Desa els canvis. D’ara endavant, quan enviem un correu electrònic, veurem una nova funció: Desfer.

Però tal com Gmail configura per defecte la funció Desfer Enviar, comptem amb tan sols 10 segons per penedir-nos, per hi ha la possibilitat de configurar-ho fins a 30 segons, el màxim permès. Tornem a prémer en Configuració, i ara, un cop l’hem activat, ja veurem la funció Desfer l’enviament a la pestanya General, aquí només hem de prémer en la fletxa de la dreta i se’ns desplegaran les 4 opcions que permet, marquem la que més ens acomodi i premem de nou a Desa Canvis.

http://cabanainformatica.blogspot.com.es/2013_11_01_archive.html
http://cabanainformatica.blogspot.com.es/2013_11_01_archive.html

esp_ ¿Cuántas veces has enviado un mail diciendo adjunto … y realmente no has puesto ningún adjunto? Te has equivocado y has enviado un mail a quien no tocaba? Gmail nos ofrece la posibilidad de deshacer el envío de este mail. Aunque hay que ser muy rápido.

Primero de todo hay que acceder a nuestra cuenta de Gmail, y una vez en ella, buscamos en la parte superior de la pestaña Configuración. Después hay que ir a la pestaña Labs. E ir desplazandonos hacia abajo hasta que encontremos la opción Deshacer el envío. Marcamos la opción Habilitar. Y pulsamos en Guardar cambios.De ahora en adelante, cuando enviemos un correo electrónico, veremos una nueva función: Deshacer.

Si la pulsamos, el correo que habíamos enviado se nos abrirá de nuevo, por si queremos hacer algún cambio, y además lo tendremos en la bandeja de los borradores. Para volver a enviarlo, pulsamos de nuevo en enviar.

Pero tal como GMail configura por defecto la función Deshacer Enviar, contamos con tan sólo 10 segundos para arrepentirnos, por eso vamos a ver como alargar ese tiempo hasta 30 segundos, lo máximo permitido.Volvemos a pulsar en Configuración, y ahora, una vez que lo hemos activado, ya veremos la función Deshacer el envío en la pestaña General, aquí tan sólo tenemos que pulsar en la flecha de la derecha y se nos desplegarán las 4 opciones que permite, marcamos la que más nos acomode y pulsamos de nuevo en Guardar Cambios. Si queremos deshabilitar la función de Deshacer el envío, ya lo podemos hacer desde la pestaña General, una vez hemos activado esa etiqueta la primera vez, nos aparecerá en esa pestaña aunque desactivemos la función.

Información: basicoyfacil.wordpress.com

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s