Imatges · Publicitat · WEB 2.0

És la ironia un bon recurs per a la publicitat? / ¿Es la ironía un buen recurso para la publicidad?

La creativitat no està renyida amb la ironia, a vegades és justament aquest un recurs per promocionar nous productes. La ironia és humor intel·ligent per a gent intel·ligent. Per aquest motiu, hi ha un perill: que no t’entenguin…

Aquí us deixem un exemple de publicitat creativa amb una base clarament irònica.

Qùè en penseu? S’entén bé el seu contingut o pot arribar a malinterpretar-se i crear justament l’efecte contrari?

(Hi ha tres videos diferents d’spots de la mateixa marca)

esp_ La creatividad no está reñida con la ironía, a veces es justamente este recurso el utilizado para promocionar nuevos productos. La ironía es humor inteligente para gente inteligente. Por este motivo, hay un peligro: que no te entiendan …

Aquí os dejamos un ejemplo de publicidad creativa con una base claramente irónica.

¿Qué pensáis? ¿Se entiende bien su contenido o puede llegar a malinterpretarse y crear justamente el efecto contrario?

(Hay tres videos diferentes de anuncios de la misma marca)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s