Imatges · Publicitat · WEB 2.0

És la ironia un bon recurs per a la publicitat? / ¿Es la ironía un buen recurso para la publicidad?

La creativitat no està renyida amb la ironia, a vegades és justament aquest un recurs per promocionar nous productes. La ironia és humor intel·ligent per a gent intel·ligent. Per aquest motiu, hi ha un perill: que no t’entenguin…

Aquí us deixem un exemple de publicitat creativa amb una base clarament irònica.

Qùè en penseu? S’entén bé el seu contingut o pot arribar a malinterpretar-se i crear justament l’efecte contrari?

(Hi ha tres videos diferents d’spots de la mateixa marca)

esp_ La creatividad no está reñida con la ironía, a veces es justamente este recurso el utilizado para promocionar nuevos productos. La ironía es humor inteligente para gente inteligente. Por este motivo, hay un peligro: que no te entiendan …

Aquí os dejamos un ejemplo de publicidad creativa con una base claramente irónica.

¿Qué pensáis? ¿Se entiende bien su contenido o puede llegar a malinterpretarse y crear justamente el efecto contrario?

(Hay tres videos diferentes de anuncios de la misma marca)

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s