Instagram · social media

Com crear promocions a Instagram? / ¿Cómo crear promociones en Instagram?

L’objectiu final de les promocions a les xarxes socials és incrementar el nostre volum de vendes. Però també hi ha d’altres objectius intrínsecs com promocionar-se, aconseguir notorietat, tenir dades de contacte de clients… En una promoció cal tenir en compte 4 aspectes claus:

  • La mecànica de la promoció
  • Les condicions del concurs
  • El premi (atractiu, en consonància amb el nostre negoci, apropiat)
  • I les característiques de la xarxa social a utilitzar

I després de tot això, ens centrem en la xarxa social Instagram.  La seva base és la fotografia i el hashtag. Per tant, la promoció ha de girar al voltant d’aquests termes. Un concurs de fotografies o videos, amb un tema en concret, on cal utilitzar un #hashtag, que permeti enllaçar amb d’altres xarxes i citar comentaris. Per fer-ho, es poden utilitzar les següents aplicacions:

  1. Instapromo: aplicació de Cool Tabs destinada als concursos d’Instagram.
  2. Statigram: aplicació que permet enllaçar amb d’altres xarxes com Twitter o Facebook.

Us animeu?

http://www.imagenesyfrases.net/view/366/chistes-de-parejas-posiciones-excusas.html
http://www.imagenesyfrases.net/view/366/chistes-de-parejas-posiciones-excusas.html

esp_El objetivo final de las promociones en las redes sociales es incrementar nuestro volumen de ventas . Pero también hay otros objetivos intrínsecos como promocionarse, conseguir notoriedad , tener datos de contacto de clientes … En una promoción hay que tener en cuenta 4 aspectos claves:

  • La mecánica de la promoción
  • Las condiciones del concurso
  • El premio ( atractivo , en consonancia con nuestro negocio , apropiado )
  • Y las características de la red social a utilizar

Y después de todo esto, nos centramos en la red social Instagram  Su base es la fotografía y el hashtag. Por tanto, la promoción debe girar en torno a estos términos. Un concurso de fotografías o videos, con un tema en concreto, donde hay que utilizar un #hashtag, que permita enlazar con otras redes y citar comentarios. Para ello, se pueden utilizar las siguientes aplicaciones :

  1. Instapromo: aplicación de Cool Tabs destinada a los concursos de Instagram.
  2. Statigram: aplicación que permite enlazar con otras redes como Twitter o Facebook.

Fuente: Curso webinar Cómo crear promociones en redes sociales de http://www.community.es

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s