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Generar negoci amb Whatsapp / Generar negocio con Whatsapp

Com sempre, les xarxes socials apareixen per compartir experiències, per socialitzar-nos… però quan es converteixen en fenomens de masses amb milions de seguidors, també esdeven mitjans de negocis. La darrera aplicació que ha seguit aquest moviment és Whatsapp, amb un target d’usuaris molt amplis (tant joves, com adults, homes, dones, gent gran…). Com convertir aquesta aplicació de missatgeria instàntania en un negoci?

  1. Obtenir una base de dades dels clients interessats (sobretot el número de telèfon).
  2. Crear un grup de whatsapp amb les mateixes característiques.
  3. Proposar una oferta interessant al grup cada dia. Per exemple, si tenim una floristeria ofertar un dia les roses vermelles i enviar un missatge interessant al client final.
  4. Incorporar altres elements digitals com vídeos o missatges de veu.
  5. Permetre fer comandes per whatsapp i establir el dia i hora de recollida per evitar fer esperar al client.
  6. Crear una dinàmica perquè el client esperi el teu missatge sense arribar a fer-te pesat.
  7. Mesurar la satisfacció del client.

Algunes empresa que ja utilitzen Whatsapp com a eina de màrqueting social són:

Pringles va ser una de les primeres marques a fer un pas i integrar WhatsApp dins d’una de les campanyes de màrqueting online a Espanya. La campanya era molt senzilla: els usuaris havien de superar diferents reptes (un d’ells era enviar un missatge privat a l’amo, i el més creatiu rebia un premi). La campanya va ser un autèntic èxit de participació.

Toyota també va organitzar una iniciativa molt semblant. En aquest cas, animava els usuaris a canviar el seu estat de WhatsApp i escriure-hi un suggeridor ‘Hibridizado’ (model estrella de la marca asiàtica). Tots els que ho fessin i el mantinguessin una setmana, participarien en el sorteig d’un smartphone.

http://www.creativasfera.com/humor-informatico-grafico-para-reirse-y-relajarse-un-rato/
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esp_ Como siempre, las redes sociales aparecen para compartir experiencias, para socializarnos … pero cuando se convierten en fenómenos de masas con millones de seguidores, también se convierten medios de negocios. La última aplicación que ha seguido este movimiento es Whatsapp, con un target de usuarios muy amplios (tanto jóvenes como adultos, hombres, mujeres, ancianos …). Cómo convertir esta aplicación de mensajería instantánea en un negocio?

  1. Preparar una base de datos con los clientes interesados, para tenerla archivada. Nos servirá una hoja de excel.
  2. Crear el grupo de Whatsapp, con la gente interesada. Es importante utilizar un mensaje de forma sencilla, y con un lenguaje cercano para que el cliente no lo vea como spam.
  3. Proponer ides o ofertas interesantes.
  4. Podemos ser más originales y de vez en cuando grabar un vídeo o tomar imágenes con los productos más interesantes para enviarlos.
  5. Crear una dinámica de envio de mensajes.
  6. Permitir los pedidos por Whatsapp y acordar el dia y hora de recogida para evitar colas a los clientes.
  7. Ir midiendo la satisfacción de los clientes del grupo.

Algunas empresa que ya utilizan Whatsapp como herramienta de marketing social son:

Pringles fue una de las primeras marcas en dar un paso e integrar WhatsApp dentro de una de sus campañas de marketing online en España. La campaña era muy sencilla: los usuarios debían superar distintos retos (uno de ellos era mandar un mensaje privado al dueño, y el más creativo recibía un premio). La campaña fue un auténtico éxito de participación.

Toyota también organizó una iniciativa muy parecida. En este caso, animaba a los usuarios a cambiar su estado de WhatsApp y escribir en él un sugerente ‘Hibridizado’ (modelo estrella de la marca asiática). Todos los que lo hiciesen y lo mantuviesen una semana, participarían en el sorteo de un smartphone.

Fuente: tecnologiaparapymes.es

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