social media · Uncategorized

Resum de Social Media 2013 / Resumen de Social Media 2013

Amb l’arribada de l’any nou, toca fer la llista de nous propòsits, però també balanç del curs anterior. Moltes pàgines ens proposen els seus propis resums. Aquí us deixem algunes idees:

  • Anual 2013: PuroMarketing. Aposta per:
    • Publicitat per Internet
    • Big data
    • Màrqueting mòbil
    • Branded content
  • Web Marketing Virtual. Aposta per:
    • Facebook i LinkedIn són les xarxes més utilitzades
    • Cal potenciar i millorar els blogs
  • iPaz. Fa un resum estadístic del Social Media (veure imatge)
    • El 60% d’usuaris de Twitter accedeix pel telèfon mòbil.
    • El 80% total de pins pujats a Pinterest són repins.
  • YouTube. Resum dels videos més vists el 2013.
social-media-2013
http://ipaz.info/resumen-estadistico-de-las-redes-sociales-en-2013/

esp_Con la llegada de un año nuevo, toca hacer una lista de nuevos propósitos, pero también de hacer balance del curso anterior. Muchas páginas proponen sus propios resúmenes. Aquí os dejamos algunas ideas:

  • Anual 2013: PuroMarketing. Apuesta por:
    • Publicidad para Internet
    • Big data
    • Marketing móvil
    • Branded content
  • Web Marketing Virtual. Apuesta por:
    • Facebook y LinkedIn son las redes más utilizadas
    • Potenciar y mejorar los blogs
  • iPaz. Hace un resumen estadístico del Social Media (ver imagen).
    • El 60% de los usuarios de Twitter acceden a través del teléfono móvil.
    • El 80% total de los pins subidos a Pinterest son repins.
  • YouTube. Resumen de los vídeos más vistos el 2013.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s