Marqueting

Quin és el futur del e-mail màrqueting? / ¿Cuál es el futuro del e-mail marketing?

Marketicious  ens fa una proposta de futur de l’e-mail màrqueting per a aquest 2014. Parafrasejant el seu article, “hem d’acostumar-nos a que l’email màrqueting tradicional , unidireccional i silenciós ha mort. Cal adaptar-se al contingut, suport i funció de l’usuari” . Per aquest motiu, ens proposa les noves característiques de l’e – mail màrqueting, adapta’t!
  • Incorpora el vídeo: segons totes les enquestes els emails amb vídeo funciona i molt bé, Incorpora’ls.
  • Estratègia de continguts: prepara a consciència el teu text , perquè aparegui en els cercadors, perquè l’usuari final s’enganxi al teu missatge. “És essencial que generem plans editorials concrets i treballar sobre el storytelling dels nostres emails , hem d’explicar una història que sigui creïble i atractiva … i l’usuari ha de ser el guionista i el protagonista principal”.
  • Personalitzar el missatge en base als interessos i la localització de l’usuari.
  • Adaptabilitat als nous mitjans mòbils com tablets, mòbils …

Ho aconseguiràs ?

esp_Marketicious nos hace una propuesta de futuro del e-mail marketing para este 2014. Parafraseando su artículo, “tenemos que acostumbrarnos a que el email marketing tradicional, unidireccional y silencioso ha muerto. Hay que adaptarse al contenido, soporte y función del usuario”.  Por esto motivo, nos propone las nuevas características del e-mail marketing, adáptate!

  • Incorpora el vídeo:  según todas las encuestas los emails con vídeo funciona y muy bien, incorpóralos.
  • Estrategia de contenidos: prepara a conciencia tu texto, para que aparezca en los buscadores, para que el usuario final se enganche a tu mensaje. “Es esencial que generemos planes editoriales concretos y trabajar sobre el storytelling de nuestros emails, debemos explicar una historia que sea creíble y atractiva… y el usuario debe ser el guionista y el protagonista principal”.
  • Personalizar el mensaje en base a los intereses y la localización del usuario.
  • Adaptabilidad a los nuevos medios móviles como tablets, móviles…

Lo conseguirás?

Anuncis

2 thoughts on “Quin és el futur del e-mail màrqueting? / ¿Cuál es el futuro del e-mail marketing?

    1. Hola Jordi. ¡Gracias por seguirnos! Seguro que ya te habías dado cuenta de que nuestro post ya tiene un link a tu página, ¿verdad?
      Bueno, pues ahora tiene dos: el tuyo y el nuestro. Así conseguirás más visitas 😀 Nosotras estamos encantadas de ayudarte, para esto estan los colegas, aunque sea por Internet.
      Un saludo y seguimos en contacto.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s