Facebook · Instagram · pinterest · social media · Twitter · Uncategorized

Com aconseguir clients a les xarxes socials? / Cómo conseguir clientes en las redes sociales?

S’acosta el tancament del 2013 i hem pensat en fer un resum sobre com aconseguir més clients a les xarxes socials. Emprendedoresens proposen aquestes idees:

  • Productes de regal: Posats a regalar alguna cosa, si no ens veiem amb capacitat per crear alguna cosa més creatiu , queda’t amb idees fonamentals. Regals creïbles . “Cal oferir premis que semblin assequibles . Si la gent sent que té poques possibilitats d’aconseguir , no participa” , comenta Victòria Campaya, brand social strategist de l’agència 101. El teu propi article. Per això, convé regalar els teus propis productes i serveis o algun que tingui alguna cosa a veure amb el teu negoci. Per exemple , l’emissora Onda Viatgera va realitzar una acció amb Room Mate Hotels. El regal era una nit d’hotel. Una botiga de vins o un celler pot regalar una visita a les seves pròpies instal · lacions o altres en un altre país . El teu públic . La xarxa a la qual et vas a dirigir també pot donar-te una pista. “Si els fas en xarxes com Facebook , Instagram o Twitter , amb usuaris que utilitzen molt el mòbil , els vindrà molt bé que els regalin un iPhone , iPad o tablet . Això funciona molt bé  , comenta Phillipe González .
  • Impulsa les teves accions amb dates assenyalades. Canal Cocina va aprofitar Halloween per llançar el hashtag # gastrocrimenes , on convidava als usuaris d’Instagram a enviar fotos dels pitjors plats que hagin cuinat alguna vegada o que els hagin donat a menjar. A canvi regalaven el llibre Un cadàver entre plat i plat.
  • El poder d’un hashtag. Cerca jocs de paraules que tinguin molta emoció o que siguin divertits . Si fas un hashtag divertit , molta gent participa només perquè és divertit , sense saber quin és el premi . Una altra clau és no intentar col · locar la marca al hashtag , llevat que ho facis d’una forma creativa . Per exemple, si poso un hashtag amb Ford no és sexi, però si és Fiestagram , a la gent li encanta perquè és una combinació del Ford Fiesta i Instagram.
  • Anima a la participació. Si , per exemple , has organitzat un concurs de fotografies participa per animar a la gent. ” En Instagram li poses un Like a totes les que hagis rebut i després destaques ha una que t’hagi cridat l’ atenció. Amb aquestes dinàmiques, els concursos multipliquen els seus resultats per quatre o cinc “, assegura Phillipe González.
  • Per donar-lo a conèixer … La creativitat és clau per aconseguir participació , però també ho pots promocionar.
  • Eines que t’ajuden. Al mercat existeixen utilitats que t’ajuden a organitzar concursos d’una forma molt senzilla , com Easypromo o Bloonder . ” Es parteix d’una landing page en què inclous la teva capçalera i el teu mecànica de participació . Des a un botó , el exportes a Facebook i automàticament s’adapta al disseny de Facebook . Amb un altre clic et el portes a Twitter , al teu bloc … I s’adapta sense dificultat . Pots tenir-lo funcionant en les tres de forma simultània ” , assenyala Vilma Núñez .
http://rualonso.blogspot.com.es/2012/12/chistes-graficos-de-navidad.html
http://rualonso.blogspot.com.es/2012/12/chistes-graficos-de-navidad.html

esp_Se acerca el cierre del 2013 y hemos pensado en hacer un resumen sobre como lograr más clientes en las redes sociales. Emprendedores nos proponen estas ideas:

  • Productos de regalo:Puestos a regalar algo, si no nos vemos con capacidad para  crear algo más creativo, quédate con ideas fundamentales. Regalos creíbles. “Hay que ofrecer premios que parezcan asequibles. Si la gente siente que tiene pocas posibilidades de conseguirlo, no participa”, comenta Victoria Campaya, brand social strategist de la agencia 101. Tu propio artículo. Por eso, conviene regalar tus propios productos y servicios o alguno que tenga algo que ver con tu negocio. Por ejemplo, la emisora Onda Viajera realizó una acción con Room Mate Hotels. El regalo era una noche de hotel. Una tienda de vinos o una bodega puede regalar una visita a sus propias instalaciones u otras en otro país. Tu público. La red a la que te vas a dirigir también puede darte una pista. “Si los haces en redes como Facebook, Instagram o Twitter, con usuarios que utilizan mucho el móvil, les va a venir muy bien que les regalen un iPhone, iPad o tablet. Esto funciona muy bien”, comenta Phillipe González.
  • Impulsa tus acciones con fechas señaladas. Canal Cocina aprovechó Halloween para lanzar el hashtag #gastrocrimenes, donde invitaba a los usuarios de Instagram a enviar fotos de los peores platos que hayan cocinado alguna vez o que les hayan dado a comer. A cambio regalaban el libro Un cadáver entre plato y plato.
  • El poder de un hashtag. Busca juegos de palabras que tengan mucha emoción o que sean divertidos. Si haces un hashtag divertido, mucha gente participa sólo porque es divertido, sin saber cuál es el premio. Otra clave es no intentar colocar la marca en el hashtag, salvo que lo hagas de una forma creativa. Por ejemplo, si pongo un hashtag con Ford no es ‘sexy’, pero si es Fiestagram, a la gente le encanta porque es una combinación del Ford Fiesta e Instagram.
  • Anima a la participación. Si, por ejemplo, has organizado un concurso de fotografías participa para animar a la gente. “En Instagram le pones un Like a todas las que hayas recibido y luego destacas una que te haya llamado la atención. Con estas dinámicas, los concursos multiplican sus resultados por cuatro o cinco”, asegura Phillipe González. 
  • Para darlo a conocer… La creatividad es clave para conseguir participación, pero también lo puedes promocionar.
  • Herramientas que te ayudan. En el mercado existen utilidades que te ayudan a organizar concursos de una forma muy sencilla, como Easypromo o Bloonder. “Se parte de una landing page en la que incluyes tu cabecera y tu mecánica de participación. Das a un botón, lo exportas a Facebook y automáticamente se adapta al diseño de Facebook. Con otro clic te lo llevas a Twitter, a tu blog… Y se adapta sin dificultad. Puedes tenerlo funcionando en las tres de forma simultánea”, señala Vilma Núñez. 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s