Formación · Marqueting · Optimització · Posicionament · xarxes socials

5 consells per optimitzar els teus emailings / 5 consejos para optimizar tus emailings

La teva base de dades és una de les coses més importants de la teva empresa. Aprèn a utilitzar-la i optimitzar-la. Fer uns bons emails pot ser la clau de l’èxit de la teva campanya de màrqueting. Aquí tens uns quants consells per aconseguir-ho:

  1. Personalitza els teus correus electrònics: demostra als teus clients que són importants per a tu i que et prens la molèstia de posar el seu nom. Recorda que a tothom ens agrada escoltar/veure el nostre nom. Serà més fàcil que llegeixin el que els envies.
  2. Utilitza el 70% del temps per decidir quin serà l’assumpte: aquest és el primer contacte que tenen els teus clients amb la informació que els vols fer arribar.
  3. Integra les xarxes socials: assegura’t de que esl teus clients poden compartir a les xarxes la informació que els estàs enviant. Si ho fan, es convertiran en els teus millors prescriptors.
  4. Medeix l’efectivitat: estudia les analítiques i actúa segons aquest estudi. Guanyaràs efectivitat.
  5. Ten en compte la mobilitat: en aquests moments totes les accions de màrqueting han de tenir en compte que els receptors utilitzen tablets, smartphones, etc. Dissenya, per tant, la teva campanya amb una versió per a ells.
ampaipse-wordpress-com
ampaipse-wordpress-com

Esp.- La base de datos es una de las cosas más importantes de tu empresa . Aprende a utilizarla y optimizarla. Hacer unos buenos emails puede ser la clave del éxito de tu campaña de marketing. Aquí tienes unos cuantos consejos para lograrlo:

  1. Personaliza tus correos electrónicos: demuestra a tus clientes que son importantes para ti y que te tomas la molestia de poner su nombre . Recuerda que a todos nos gusta escuchar / ver nuestro nombre. Será más fácil que lean lo que les envías.
  2. Utiliza el 70 % del tiempo para decidir cuál será el asunto: este es el primer contacto que tienen tus clientes con la información que les quieres hacer llegar.
  3. Integra las redes sociales: asegúrate de que tus clientes pueden compartir en las redes la información que les envías . Si lo hacen , se convertirán en tus mejores prescriptores.
  4. Mide la efectividad: estudia las analíticas y actúa según este estudio . Ganarás efectividad.
  5. Ten en cuenta la movilidad: en estos momentos todas las acciones de marketing deben tener en cuenta que los receptores utilizan tablets , smartphones , etc . Diseña , por tanto , tu campaña con una versión para ellos.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s